جان اسماعیل عبدی در خطراست

اسماعیل عبدی از درون زندان در اعتراض به سرکوبگری های حکومت دست به اعتصاب زده و به اعتراض برخاسته است. بدنبال این حرکت اعتراضی جمهوری اسلامی فشار خود را بر روی معلمان شدت داده است. بنا به گزارش های منتشر شده بعد از مسدود کردن کارت تلفن زندان اسماعیل عبدی در تاریخ ۱۴ اردیبهشت، نگهبانان زندان در ساعت ۴ بعد از ظهر روز ۱۵ اردیبهشت ماه از بند ۶ زندان مرکزی کرج با عنوان ترخیص او را از زندان خارج کرده اند و وسایلش را به انبار زندان منتقل کرده و پلمپ کردند. بعد از این خبر  با پیگیری های خانواده و دوستان عبدی از زندان مرکزی کرج، خبر رسید که اسماعیل عبدی به قرارگاه نیروی انتظامی البرز منتقل شده است. با این خبر خانواده و دوستان اسماعیل عبدی به قرارگاه نیروی انتظامی البرز، مراجعه کردند . در آنجا گفته شد که او به اوین منتقل شده. است. بعد از آن خانواده اسماعیل عبدی  طی تماس تلفنی با افسر نگهبان (مامور بدرقه زندانی) و پرس و جو از وضعیت اسماعیل عبدی، از سوی افسر نگهبان عنوان شد که زندان تهران از پذیرش عبدی خودداری کرده و او دوباره به “ندامتگاه مرکزی” باز گردانده شده است. با مراجعه دوباره خانواده به زندان هیچ گونه اطلاعی از بازگشت آقای عبدی به زندان نیافتند. تا اینکه سرانجام بعد از این سردواندن ها   و با پیگیری ها مشخص شد که اسماعیل عبدی به زندان کچویی کرج منتقل شده است.

شورای هماهنگی تشکلهای صنفی معلمان طی بیانیه ای خبری از وضع اسماعیل عبدی، مسئولیت مستقیم هرگونه اتفاق ناگوار برای عبدی این چهره محبوب معلمان را بر عهده مقامات زندان و دستگاه قضایی دانسته است.

اسماعیل عبدی یکی از چهره های شاخص اعتراض علیه امنیتی کردن مبارزات است و اکنون با اعتراض علیه سرکوبگری های حکومت اعلام اعتراض کرده است. اذیت و آزار اسماعیل عبدی از جانب حکومت کثیف اسلامی را باید وسیعا محکوم کرد. اسماعیل عبدی باید فورا و بدون قید و شرط آزاد شود.

کمپین برای آزادی کارگران زندانی

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۶ مه  ۲۰۲۲

Shahla.daneshfar2@gmail.com

https://free-them-now.com/

اینرا هم بخوانید

حمله موشکی به پایگاه حشد شعبی «کالسو» در عراق؛ سنتکام: نقشی نداشتیم!

کمیته امنیتی استانداری بابل عراق، با انتشار بیانیه‌ای درباره انفجار در پایگاه «کالسو» که یک …