اصفهان و اشتیاق فراتر رفتن از آبان!

تمام گزارشات، اخبار و فیلم هایی که از درگیریهای اصفهان امروز پخش شده، ثابت میکند که مسئله مردم دیگر صرفن زاینده رود نیست، مردم در حال جنگند. مسئله مردم سرنگونی حکومت اسلامی است. از آب شروع شده، مثل آبان که از بنزین شروع شد. ‌
دوم اینکه حالات و روحیات مردم، به فاز حمله و یورش به حکومت نزدیک است. در صحنه ای که نیروهای یگان ویژه، آرایش حمله به مردم دارند و دیوار درست کرده با لباس های مجهز در حال پیشروی اند، بادی لنگوج مردم دیدنی است. سینه ها به طرف جلوست. با اینکه دستها عقب است و امکان فرار را بررسی میکنند. یکهو جمعیت حمله میکند، در کسری از ثانیه دیوار یگان ویژه فرو ریخته، همه پا به فرار میگذارند. مردم تا پشت جایی که فرار کردند دنبالشان میکنند و بعد بر میگردند، در حالیکه همچنان گاز اشک آور به سمتشان شلیک میشود، سرمست و خندان عین خیالشان نیست، برای هم سوت و کف میزنند.


امروز مردم بخصوص بعد از آتش زدن چادرهایشان و اینکه صدا و سیما دروغکی اعلام کرد با کشاورزان به توافق رسیدند، جری تر بودند. در عین حال به نظر میرسد نه کندی آبان را در تصمیم گیری دارند، نه اینکه معطل وجاهت حمله هستند. در صحنه ای با گفتن بیشرف بیشرف روحیه نیروهای انتظامی را تضعیف و با گفتن ما همه با هم هستیم روحیه صف خودشان را تقویت میکنند. بعد فوری دنبال موتور سوارها میگذارند. امروز هر چه فیلم پخش شده، مردم را در حال حمله به نیروهای حکومت می بینید. آبان فرصت نکرد حمله کند. اصفهان گویا آماده حمله است. فاصله نیروهای حکومت با مردم در تمام فیلم ها بسیار نزدیک است. بر خلاف آبان که نیروهای حکومت پنهان بودند و از پشت بام ها و پشت درختها با تک تیرانداز به سر مردم میزدند. چادرها را هم دزدکی آتش زدند، وگرنه تمام ادوات و ماشین های خود حکومت در حرکت متقابل در آتش میسوخت. به نظر میرسد، در اصفهان مردم جمع بندی خوبی از آبان دارند.
روحیه اعتراضات چند روز اخیر و شعارها نشان میدهد که روی خامنه ای زوم کرده اند. در عین حال حواسشان جمع حمله نیروهای یگان ویژه سرکوب حکومت است.


پ.ن: راستی یادتان هست عباس عبدی در باره اعتراضات اصفهان چی گفت؟ پفیوز الان جرئت آفتابی شدن ندارد. گفته بود اعتراضات سیاسی نیست!
شعار مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر خامنه ای، اصلن سیاسی نیست. حمله به نیروهای مسلح ضد شورش حکومت هم یک تلاش صنفی است! شاید هم هنری است. اصفهانیها فیلم بازی میکنند.

اینرا هم بخوانید

فال حافظ و رشد بلاهت و خرافات به جای خرد!

در همین چند روز اخیر در صفحات افراد زیادی مشاهده کردیم که نه به شوخی، …