اطلاعیه انقلاب زنانه: لگدمال کردن عمامه آخوندها حق مسلم ماست؛ زن جسور قم آزاد باید گردد!

در ٢٧ دسامبر، ۶ دی، روز جهانی نه به حجاب اجباری ویدیو لگد مال کردن عمامه دو آخوند مزاحم، توسط زنی شجاع و عصبانی در قم در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. زنی که در مقابل امر و نهی و توحش اوباشان جمهوری اسلامی با ضربه عصا بر بدنش برای رعایت حجاب، تاب نمی‌آورد و یکی از آخوندها را وادار به فرار می‌کند. این زن یک زن عصبانی دیگر است و اعتراضش ادامه سر چوب زدن حجاب این نماد بردگی زن توسط ویدا موحد و دختران خیابان انقلاب. اعتراض این زن یک ریدمتو_اسلام دیگر است که این بار نماد ظلم و تحجر و زن ستیزی را منفور می‌دارد و آنچه جمهوری اسلامی مقدس می‌داند را لگد مال می‌کند. و این نقطه عطفی دیگر بر مبارزه بی وقفه زنان علیه حجاب و اسلام و نمایندگان اسلام و علیه بیش از چهار دهه زن ستیزی است؛ لگدمال کردن عمامه آخوندها، لگدمال کردن کلیت جمهوری‌اسلامیست.

https://www.youtube.com/watch?v=PlPs8flbcXA&ab_channel=HassanBaheri


اعتراض و خشم این زن آنچنان وحشتی به دل مقامات جمهوری اسلامی انداخت که آخوندها در شبکه‌های اجتماعی مُقُر آمده‌اند و یکی از آنها به نام “حسین ابراهیمی” در واکنش به این ویدیو نوشته است: “برای اون عمامه‌ای که روی زمین داره پا می‌خوره، باید خودمون رو ملامت کنیم، حاصل عملکرد خودِ ماست، چه بسا اگر این تصویر و هشدار را جدی نگیریم و باز خودمون رو گول بزنیم چند وقت دیگه شاهد مراحل بعد خواهیم بود.”
جمهوری اسلامی وحشت زده و نگران از تکثیر و تکرار این عمل توسط زنان شجاع و هر کسی است که از ظلم حکومت اسلامی به تنگ آمده است، سریعا دست به کار شد و با بازداشت این زن به خیال خود از دیگران زهره چشم گرفته است. این درحالیست که عاملین اسیدپاشی‌های زنجیره‌ای به صورت زنان بی حجاب سال ٩٣ در اصفهان، همچنان آزادانه در شهر می‌چرخند و آمرین آن اسیدپاشی‌ها که آخوندهای عمامه بر سر بودند به مفت خوری ها و جنایات خود ادامه میدهند.

https://www.youtube.com/watch?v=yESjoIIgGt4&ab_channel=%DA%98%D8%A7%D9%BE%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D9%86%D9%88%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D9%88%D9%85%DB%8C


انقلاب زنانه ضمن محکوم کردن این بازداشت، اعلام می دارد این زن جسور باید فورا و بی قید و شرط آزاد شود. این زن تنها نیست و نماینده تک تکِ زنان مبارز ایران است که نه تنها ارزشهای اسلامی بلکه کلیت جمهوری‌اسلامی را لگد مال می‌کنند و مقابل جمهوری اسلامی و اسلام و نمایندگان اسلام، تمام قد ایستاده‌اند.
جمهوری اسلامی به خاطر بیش از چهل سال زن ستیزی افسار گسیخته و اجبار زنان به حجاب اجباری محکوم و بی شک بازنده این جنگ است چرا که این زنان هستند که این دیکتاتوری اسلامی با پایه‌های سست و لرزان را بر سر سران و مقامات و آخوندها آوار خواهند کرد. این حکومت با بازداشت و زندانی کردن نمی تواند مقابل امواج سهمگین ضدیت با اسلام و آخوند و حجاب و قوانین اسلامی و حاکمیت اسلامی را بگیرد. انقلاب آتی ایران یک انقلاب زنانه است.
انقلاب زنانه
۷ دی ۱۴۰۰
۲۸ دسامبر ۲۰۲۱

اینرا هم بخوانید

فراجا ادعا کرد بعد از اجرای”طرح نور”، وضعیت حجاب در جامعه “مطلوب‌تر” شده!

فراجا در اطلاعیه‌ای روز جمعه مدعی شد: «وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده» است.در بخشی …