اطلاعیه شماره ١٠ کمپین نجات رامین حسین پناهی: حکومت اسلامی را باید بیش از اینها تحت فشار گذاشت!

 

گزارشی به شما مردم آزاده و  فعالین علیه حکم اعدام رامین حسین پناهی

کمپین نجات رامین حسین پناهی در طول بیست روز گذشته با برگزاری میتینگها و تظاهرات های مختلف در کشورهای مختلف، با جمع آوری امضا و  با برگزاری کنفرانسهای مطبوعاتی، ارسال نامه به نهادهای بین المللی و جلب توجه افکار عمومی جهانی توانست توجه های زیادی را بخود جلب کند. فراخوانهای ما در ایران با استقبال عمومی روبرو شد و دهها عکس و ویدئو در دفاع از رامین به دست ما رسید و همچنین شعار نویسی و بویژه آتش زدن طنابهای دار از جمله حرکات مهم اعتراضی علیه اعدام بود که در جریان این کمپین  انجام شد. ما با هیئتی از نمایندگان اتحادیه اروپا که عازم ایران بودند در مورد رامین حرف زدیم و امیدواریم یکی از موضوعات مورد بررسی در نشست این مقامات با جمهوری اسلامی ایران موضوع لغو فوری حکم اعدام رامین باشد.

در طول این مدت رامین و افشین حسین پناهی به اعتصاب غذای خود پایان دادند و اخبار بدست آمده از ایران مبنی بر این بود که تحت این فشارها حکومت اسلامی دارد نرمش نشان میدهد و بررسی مجدد پرونده و احیانا لغو این حکم اعدام دور از دسترس نیست.

اما با توجه به اینکه حکم اعدام و تصمیمات در این موارد صد در صد سیاسی است و حکومت اسلامی و دست اندرکاران سپاه و وزارت اطلاعات کاری به بررسی روند کار و پرونده و دفاعیات و غیره نداشته و بر اساس مصالح عمومی خود مبنی بر ایجاد رعب و یا زهر چشم گرفتن تصمیم به اجرا ی یک حکم گرفته و در موارد زیادی فقط  و فقط بدلیل اعتراضات و فشار افکار عمومی بین المللی از احکام صادره اعدام چشم پوشی میکنند، پس برای نجات رامین تنها کاری که باید و میتوان انجام داد ادامه دادن به اعتراضات و شدت بخشیدن به آنها است.

در مورد رامین حسین پناهی نیز هنوز هیچ چیز معلوم نیست و شایعاتی مبنی بر امکان اجرای حکم اعدام و یا ممنوع الملاقات کردن رامین در روزهای اخیر به ما ثابت میکند که باید هوشیار باشیم و باید فشارها را بر جمهوری اسلامی ایران شدت ببخشیم.

مردم آزاده، طرفداران رامین حسین پناهی !

ما باید در همه جای دنیا آماده باشیم. به محض رسیدن اخباری مبنی بر اعمال فشار بیشتر رژیم و یا تشبثاتی برای زمینه سازی اجرای حکم اعدام رامین باید در همه کشورها در مقابل وزارت امور خارجه این کشورها و یا سفارتخانه های رژیم تحصن کرد. باید به انواع فعالیتهای موثر در سراسر جهان دست زد باید دوول اروپایی را تحت فشار گذاشت به حکم اعدام رامین اعتراض کنند.  ما نباید بگذاریم رامین را اعدام کنند این یک نبرد مهم علیه اعدام در ایران و برای پایان دادن به مجارزات وحشیانه اعدام است.

ما از طریق وکلای رامین و دست اندرکاران و دوستان رامین در ایران همه اخبار را تعقیب و به اطلاع عموم خواهیم رساند.

کمپین نجات رامین حسین پناهی یکبار دیگر از همگان دعوت میکند بهر طریق ممکن به این حکم وحشیانه اعتراض کرده و مانع اجرای این حکم ضد انسانی شوند.

کمپین نجات رامین حسین پناهی

٣٠ بهمن ماه ١٣٩٦

١٩ فوریه ٢٠١٨

اینرا هم بخوانید

بیانیه کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران در خصوص گسترده کردن مبارزه علیه حجاب و عفاف

زنان مبارز و انقلابی کردستان! جواب ما علیه قانون حجاب و عفاف،، بی حجابی همگانی …