اعتصاب غذا از تهران تا وین

امروز چهارمین روز اعتصاب غذا در مقابل هتل کوبورگ در وین هست و همینطور اعتصاب غذای تنی چند از زندانیان سیاسی در ایران که تعدادشان به مرور بیشتر هم می شود. خواستهای آنها این است که قتل بکتاش آبتین قتل عمد بوده و جمهوری اسلامی باید این را بپذیرد و همچنین خواست اعزام یک هیئت بین المللی برای رسیدگی به علت مرگ بکتاش آبتین و خواست آزادی زندانیان سیاسی و جلوگیری از قتل های بیشتر در درون زندانها.

ما امروز در مقابل هتل کوبورگ محل مذاکرات برجام هستیم و شاهد اعتصاب غذای باری روزن (دیپلمات ۷۵ ساله آمریکایی و از گروگانهای سابق سفارت آمریکا در ایران) هستیم او می گوید باید دو تابعیتی هایی که در زندانهای جمهوری اسلامی هستند فور آزاد شوند. همچنین جمشید برزگر و نزار زاکا و من مینا احدی به این اعتصاب پیوستیم. نزار آمریکایی – لبنانی نزدیک به ۴ سال در ایران گروگان جمهوری اسلامی بود.

تمام این حرکت های اعتراضی به این دلیل است که اولا حمایت افکار عمومی بین المللی را جلب کنیم و بگوییم ما هم خواهان اعزام یا رسیدگی یک هیئت بین المللی در رابطه با مرگ بکتاش آبتین هستیم. ما خواهان این هستیم که به این قتل ها در جمهوری اسلامی پایان داده شود و زندانیان سیاسی آزاد گردند. همه این مطالبات که در سرلوح خواستهای ما نوشته شده خواست زندانیان سیاسی از درون زندانهای جمهوری اسلامی است و همچنین خواست تعداد بسیار زیادی که با طومارهای وسیع از این خواستها حمایت می کنند.

مندرج در ژورنال شماره ۱۴

اینرا هم بخوانید

دهان شماها را باید گل گرفت! و این امر زنان است!

حسین نژاد استاندار خراسان شمالی: «به این زنها رو بدهید کل کشور را تصرف میکنند.» …