“اقتصاد کوپنی” و رژیم بی کوپن!

بهروز محبی نجم‌آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، روز چهارشنبه، ۲۲ دی، اعلام کرد نزدیک به بیست میلیون نفر در کشور «در شرایط مساعدی نیستند، این افراد حدود سه میلیون خانوار هستند که دچار فقر مطلق‌اند» و “اگر یارانه‌ کالایی توزیع نشود ادامه زندگی بسیار دشوار خواهد شد.”

سوال این است که “خط فقر مطلق” یعنی چه؟ یعنی چند قدم تا “مرگ مطلق؟!”

اینها دارند “اقتصاد مقاومتی” خامنه‌ای را عملی میکنند مقاوم بودن یعنی جان‌نثار اسلام بودن، و خرج میلیاردی غنی‌سازی، مسلح کردن اوباش مسلح در منطقه، مفت‌خوری و دزدی و فساد خودی‌های حاکم شود!

بازگشت به اقتصاد کوپنیِ دوران جنگ با عراق مجدد بر پیکر جامعه‌ای فرود می‌آید که دیگر خبری از ارتش عراق و توجیه دفاع از میهن اسلامی در برابر استکبار جهانی در کار نیست! امروز دشمن بدون هیچ ماسک و پوشش و اما و اگری سینه به سینه مردم ایستاده است! مردمی که زنده به روز شکست دادن حکومتند، مردمی که انگشت اتهام را به طرف دشمنشان، اقتصادی کوپنی، دزدی‌های نجومی و قتل و کشتار نشانه گرفته‌اند!

در این جنگ فریاد سرنگونی جمهوری اسلامی همه‌گیر است! فریادی که از کنج شکنجه‌گاه اوین تا امواج اعتراضات کارگری، معلمان، زنان، جوانان، پرستاران و تمام مزد‌بگیران ضرب‌آهنگ و نوید سرنگونی آنهاست!

مندرج در ژورنال شماره ۷ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

اینرا هم بخوانید

“فرقه_ پهلویهه” و انقلاب “زن، زندگی، آزادی”

حکومت سیاه اسلامی در چنبره انقلابی عمیق و اجتماعی دست‌ و پا میزند و با …