این بساط فریبکاری را در افغانستان جمع کنید!

رئیس پیشین ستاد ارتش بریتانیا: زمان آن رسیده که دولت طالبان به رسمیت شناخته شود.

رئیس پیشین ستاد ارتش بریتانیا از دولت‌‌های غربی خواسته است طالبان را به رسمیت بشناسند “تا مردم از یک بحران نگران‌کننده انسانی نجات پیدا کنند”.

تقلا برای هموار کردن راهی برای به رسمیت شناسی طالبان از حد وقاحت گذشته است. روشن است که پرونده سراسر توحش طالبان قابل تطهیر نیست! نمی‌شود این هیولای تروریستی اسلامی را به سادگی به افکار عمومی و روابط بین‌‌المللی حقنه کرد. هر کنفرانس و نشستی با طالبان با خشم و انزجار شدید جامعه جهانی روبرو می‌شود.

حالا کلید واژه این تعامل ننگین، عبارات فریبنده “کمک‌های بشردوستانه” و “بحران انسانی” و “خطر گرسنگی” مردم افغانستان است. پاسخ مردم متمدن جهان به این فریبکاری مشمئز کننده، صریح و روشن است؛ این بحران انسانی خوفناک را شما با هزینه نجومی دو تریلیون دلاری به بهانه پاکسازی همین تروریست‌هایی که امروز به قدرت بازگردانده‌‌اید،‌ خلق کرده‌‌اید. این مملکت را شما شخم زدید و بذر نفرت قومی و مذهبی را همه جا کاشتید. حالا رابطه و به رسمیت شناسی همین هیولای تروریستی اسلامی به راه حل برای نجات مردمی که قربانی سیاست‌های ضد بشری آن هستند، تبدیل شده است!؟

این فقر و فلاکت و حکومت سرکوب و توحش قرون وسطایی، حاصل رقابت‌های منطقه‌ای و تأمین منافع شما است! مردم مصیبت دیده افغانستان تا ابد زیر دست و پای شما نخواهند ماند! این بساط فریبکاری را همین مردم، همین نسل به پاخواسته جمع خواهند کرد!

مندرج در ژورنال شماره ۲۹

اینرا هم بخوانید

حق شهروندی برای همه مهاجرین – سیامک بهاری

مندرج در ژورنال شماره ۵۳۶ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …