بازداشت تیم آدم‌ ربایی جمهوری اسلامی در ترکیه

خبرگزاری رسمی آناتولی از بازداشت اعضای باندی در ترکیه خبر دادند که برای ربودن مخالفان حکومت ، با جمهوری اسلامی همکاری می‌کردند.

آدم ربایی و ترور مخالفین توسط جمهوری اسلامی دیگر دارد به یک خبر روتین و عادی در رسانه ها تبدیل می شود. در طول ۴۳ سال حیات شرورانه این حکومت شاهد آدم ربایی های متعدد و ترور دهها مخالف سیاسی در خارج از مرزهای ایران بوده ایم. با هر آدم ربایی و هر ترور، چند روزی موضوع داغ می شود و احتمالا دولتی که ترور در آن کشور صورت گرفته است نسبت به آن ربایش یا ترور واکنشی نشان میدهد و به مرور همه چیز به فراموشی سپرده می شود.

اگرآدم ربایی و ترور مخالفین توسط حکومت اسلامی ، از ابتدا با جدیت تمام توسط دولت های غربی و همه کشورهای درگیر در این معضل پاسخ می گرفت و رژیم اسلامی شدیدا تحت فشار سیاسی و دیپلماتیک قرار می گرفت و مراکز جاسوسی رژیم یکی پس از دیگر تعطیل می شد به یقین میتوان گفت حالا شاهد دهها آدم ربایی و ترور مخالفین در قلب اروپا و دیگر کشورها نبودیم.

جمهوری اسلامی اگر زیر ضرب همه جانبه جهانیان بود جرات نمی کرد دست به چنین جنایات سازمان یافته ای بزند. هنوز برای اقدامات قاطع دیر نشده است.

در فردای سرنگونی جمهوری اسلامی و برقراری یک جامعه آزاد و سوسیالیستی، مردم از دست حکومت ترور اسلامی نفس راحت تری خواهند کشید و جهان جای امن تری برای بشریت خواهد بود.

مندرج در ژورنال شماره ۳۳

اینرا هم بخوانید

وضع بدِ حجاب، وضع خوب بی‌حجابی – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۷۰۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …