«برکات انقلاب اسلامی» و سوراخ موش

“با نسلی مواجهیم که از برکات انقلاب اسلامی بی‌خبر است. … باید در برابر کسانی که برای دیدن و شنیدن برکات انقلاب کور و کر شده‌اند، روشنگری کنیم.” مرتضی حیدری، فرماندار قم

منظورتان کدام برکات است؟ کشتار هزاران نفر در دهه شصت؟ تحمیل حجاب اسلامی با پونز و اسید؟ تجاوز شرعی به دختر بچه ها؟ حقوقهای نجومی و فلاکت عمومی؟ دزدیهای میلیاردی؟ قتلهای زنجیره ای؟ کشتار آبان ٩٨؟ شلیک به هواپیما؟ قتل خاموش بکتاش آبتین؟ کدام برکات را میگوئید؟

مردم، همه نسلها از دانشجویان تا بازنشستگان، نه تنها این نوع “برکات” حکومت شما را در زندگی روزمره شان تجربه کرده اند، بلکه بیش از چهار دهه است علیه آن مبارزه میکنند.

این نوع شکوه و شکایتهای حکومتی ها از بی خبری نسل جوان از انقلاب گذشته در واقع حاکی از کوری و کری خود آنان در برابر انقلاب آینده است. با جامعه ای طرف اند که مدتهاست عزم جزم خود را برای بزیر کشیدن جانیان حاکم اعلام کرده است. با مردمی مواجه اند که همین امروز در سالگرد سقوط هواپیما و در مراسم تدفین بکتاش آبتین حتی از درون زندانها با فریاد مرگ بر خامنه ای و مرگ بر جمهوری اسلامی حکم سرنگونی ای حکومت را صادر میکنند.

باید به این جانیان گفت بیهوده خود را به کوری و کری نزنید. طوفان زیر و رو کننده ای در راه است که طومار نظام ضد انسانی شما را درهم خواهد پیچید.

بفکر سوراخ موش باشید، برای “روشنگری” کمی دیر شده است!

مندرج در ژورنال شماره ۱۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

اینرا هم بخوانید

دور تازه جنبش علیه اعدام و راه‌های پیشروی آن مصاحبه با حمید تقوایی

برگرفته از مصاحبه با کانال جدید  حسن صالحی: همه ما می‌دانیم که اعدام‌ها ابعاد بی‌سابقه‌ای …