بهشت زیر پای مادران و زندگی جهنمی زنان

اینروزها کلیپی با این مضمون که: « روز زن را تبریک نگویید، زن‌ها به روز زن نیاز ندارند به رفع تبعیض و حقوق برابر نیاز دارند، … ما مردها باید با چشم برابر و انسانی به آنها نگاه کنیم ” در مدیای اجتماعی دست بدست میشود.

سوال اینجاست که منظورتان از حقوق برابر با مردان چیست ؟ در جمهوری اسلامی هیچ کس دارای حقوق انسانی نیست و البته زنان و کودکان مورد ستم مضاعف قرار میگیرند. سازنده کلیپ ماهرانه میخواهد وانمود کند که جامعه حقوقمند است و فقط نابرابریهای کوچکی در مورد زنان وجود دارد که انهم با نگاه برابر و انسانی مرد به زن به پایان می‌رسد. خواننده این رپ قصد دارد توقعات زنان ایران را به نگاه دلسوزانه مردان به آنها کاهش دهد غافل از اینکه در ایران یک انقلاب زنانه در حال وقوع است که هدفش دفن تمامی بی حقوقی‌ها و سرنگونی جمهوری اسلامی است. زنان تمامی آزادی‌ها و ‌حقوق انسانی را برای خود، کودکانشان و همه افراد جامعه طلب میکنند و به کمتر از آن راضی نمیشوند. معیار آزادی یک جامعه حقوق زنان و کودکان آن جامعه است. با رهایی زنان، مردان هم به حقوق و آزادی واقعی دست میابند.

زنان مبارز و آزادیخواه ایران عزمشان را جزم کرده اند تا بهشت موعود را در همین دنیا بسازند و تا اینجا با مبارزاتشان، جامعه را به جهنمی برای جمهوری اسلامی تبدیل کرده اند .

زنان ایران هر ساله روز ۸ مارس، روز جهانی زن را همراه با سایر مردم آزدایخواه در جهان جشن میگیرند. امیدوارم که ۸ مارس امسال جشن سرنگونی جمهوری اسلامی باشد.

مندرج در ژورنال شماره ۱۶