بی حرمتی به کرامت انسانی را نباید بی پاسخ گذاشت

“نیروی انتظامی تهران روز سه‌شنبه ۱۵ مهر (ششم اکتبر) فردی را در خیابان‌های شهر گرداندند که رسانه‌های ایران او را “شرور محله مشیریه” تهران نامیدند. در ویدیوهایی که از این صحنه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، ماموران نیروی انتظامی دیده می‌شوند که سوار بر خودرو و با نقاب در کنار او ایستاده‌ و بر سر و رویش می‌زنند”.
این طرح که از طرف پلیس ناجا ادراه میشود قراراست که جای “پلیس و شرور” را عوض کند!!!!! شرور بجوانانی میگویند (که بقول آنها زورگیریی کرده و از مردم پول قاپیده اند) آنان در خیابانها وتوسط پلیس و نیرویی سرکوب و محافظ جمهوری اسلامی و برای دو روز بیشتر سر پا ماندن این نظام ننگین، به انجام جنایاتی بیشتر در حق مردم مورد بیشترین توهین و بیحرمتی شکستن کرامت انسانی و کتک کاری قرار میگیرند وبا افتخار آنان را در ملاعام کتک میزند!!!!! وارونگی به این میگویند که جای قاضی و مجرم در نظام اسلامی چهار دهه است که عوض شده است.
شرور، اراذل و اوباش کاربدستان و باندهای حکومت اسلامی هستند که طی چهل سال گذشته هستی و دسترنج مردم را بالا کشیده اند و اکنون با همین سنت اسلامی عهد عتیق جوانانی را که در سایه این حکومت هست و نیستشان نابود شده است بعنوان مجرم با روشهای بشدت ضد انسانی در خیابانها میچرخانند.
اگر نگاهی گذرا و کوتاه به کارنامه بیشتر از 40 سال عمر ننگین این حکومت بیندازیم براحتی میتوان متوجه شد که اراذل و اوباش خود حکومتیان و دستگاه مخوف سرکوبش است نه جوانانی که برای زنده ماندن و از سر بیکاری و گرانی و فقرمطلق مجبور میشوند برای لقمه نانی به هر کاری متوصل بشوند.
حکومت اسلامی در تمام طول دوران حکومت ننگینش به جز فقر، فلاکت، گرانی و بیکاری سرسام آور و با انواع شکنجه ها واعدامها، زندگی این جوانان و کل مردم ایران را به تباهی کشانیده است.
افزایش انتقادها در شبکه های اجتماعی از طرح گرداندن متهمان در خیابان و کتک زدن یکی از متهمان توسط مامور پلیس، رئیس قوه قضائیه را ناچار کرد که بگوید: “تعرض به متهم ولو اوباش قطعا مجاز نیست» و باید با «متخلفین اعم از بازپرس و یا مامورین برخورد شود”. این بی حرمتی به کرامت انسانی را نباید بی پاسخ گذاشت.
امام جمعه هایشان در سخنرانی هایشان نمیتوانند این را پنهان کنند که حکومت اسلامی تنها بوسیله اراذل و اوباش جیره خوار تا کنون توانسته است برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه و با استفاده از شبکه های دست پروده خود سر پا بماند. اعتراف میکنند که دیگر از دست عناصر ایدئولوژیک و اسلامی کاری ساخته نیست و باید از لمپنها و چاقوکشان و پرداخت جیره به آنان فضای ارعاب ایجاد کرد.
از طرف دیگر بقول خود سران حکومت، از جمله عزت الله یوسفیان عضوکمیسیون برنامه وبودجه ومحاسبات مجلس رژیم اسلامی، خط زیر فقر برای یک خانواده 4 نفره 9 میلیون است در حالی که شورای عالی کار حکومت برای سال 99 یک میلیون و 835 هزار تصویب شده است. با یک محاسبه سرانگشتی معلوم است که مردم ایران با چه فقری دست و پنجه نرم میکنند و برای زنده ماندن چه زوری میزنند. اگر سرکوبف شکنجه و اعدام با اعتراضات خود مردم از بالای سرشان کنار زده شود این حکومت یک روز هم دوام نخواهد آورد.
۲۲ مهر ۱۳۹۹
۱۳ اکتبر ۲۰۲۰

ایسکرا ۲ ۱۰٦

اینرا هم بخوانید

دو ویروس کشنده، ویروس کرونا و ویروس رژیم اسلامی

مردم ایران نزدیک به یکسال است با ویروس کرونا روبرو هستند و بیش از چهار …