تائید حکم اعدام احمدرضاجلالی را به آبروریزی دیگری در سطح بین المللی برای جمهوری اسلامی تبدیل کنیم!

صبح امروز از طرف خبرگزاریهای جمهوری اسلامی خبری در تائید حکم اعدام احمد رضا جلالی از طرف دیوان عالی کشور، منتشر شد.
احمد رضا جلالی متخصص مدیریت بحران‌ به دعوت دانشگاهی، در سال ۲۰۱۶ به تهران رفته بود که ماموران وزارت اطلاعات او را بازداشت کردند.

ویدا مهران‌نیا، همسر احمد رضا جلالی در مصاحبه ای گفته بود؛ تمام این سال‌ها نه تنها که همسرش زیر شکنجه روحی و جسمی بوده که او و فرزندانش هم از نظر روحی و روانی شکنجه شده‌‌‌اند و هر خبری که از ایران به آن‌ها می‌رسد را با دلهره و وسواس دنبال می‌کنند.
ویدا مهران‌نیا نیز گفته بود؛ احمد رضا در تماس تلفنی بعد از شنیدن حکم اعدامش با دخترش صحبت کرد و به او گفت که اگر پدرش زنده بود یا نه ولی او همیشه تلاش کند انسان خوبی باشد و به همه خوبی کند.

در کنار همسر و دختر احمدرضا جلالی طی سالهای گذشته نهادهای مدافع حقوق انسانی و آزادی زندانیان سیاسی، کمپینهای بین‌المللی در اعتراض به بازداشت و حمایت از وی براه انداختند.

در حالیکه پس از محاکمه یکی از جلادان جمهوری اسلامی، خانواده های دادخواه، جان بدربردگان و مردم پیروزیشان تا به همینجا برای برگزاری این دادگاه را جشن میگیرند، حکومت قاتل مردم از سر ترس و وحشت سیاست کثیف گروگانگیری و معاوضه زندانی سیاسی با جانیانشان در اروپا، را ادامه میدهد .
جمهوری اسلامی با اعتراضات مردم در ایران ازجمله برگزاری باشکوه روز جهانی کارگر و اتحاد معلمان، کارگران، دانشجویان روبرو میباشد. محاکمه حمید نوری و درخواست حبس ابد برای نوری، به معنی محاکمه
کل رژیم اسلامی است.


کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی، تائید حکم اعدام احمد رضا جلالی را حربه ای در تدوام سیاستهای غیر انسانی و جنایتکارانه جمهوری اسلامی میداند و در آستانه روز جهانی در حمایت از زندانیان سیاسی، بیست ژوئن، از تمام مردم شریف، آزادیخواه و انساندوست، تمام سازمانها و نهادهای مدافع حقوق انسانی و احزاب میخواهد تا به این حکم اعتراض کنند و صدای احمد رضا جلالی و خانواده اش باشند. شما میتوانید با ارسال نامه به وزیر خارجه سوئد خواهان فشار به رژیم جهت آزادی فوری احمد رضا جلالی شوید.

کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی
چهارم ماه می ۲۰۲۲

? برای کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی گزارش و خبر ارسال کرده و همکاری کنید. با ما از طریق کانالهای زیر در لینک تماس بگیرید :
https://linktr.ee/cfppi

راههای ارسال نامه به وزیر خارجه سوئد ‘ آن لیند’
@AnnLinde
https://www.government.se/general-contact-form/

اینرا هم بخوانید

انقلاب زنانه: راه حل مقابله با جنگ افروزی های جمهوری اسلامی، سرنگونی هر چه سریعتر رژیم است؛ مردم! بپاخیزیم!

شامگاه شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳، برای اولین بار جمهوری اسلامی با صدها پهپاد و ده‌ها …