تاریکخانه ارواح و صدای پای انقلاب

رحمانی فضلی وزیر کشور جمهوری اسلامی روز ۱۴ آبان در “همایش ملی پدافند غیرعامل کشور” گفته است: “اگر نتوانیم رضایت‌مندی مردم را حاصل کنیم آن وقت به مشکل اساسی برخورد می‌کنیم و آسیبش را خواهیم دید؛ چرا که نظام طبیعت با کسی تعارف ندارد”.
لازم نیست حزب کمونیست کارگری باشی که نه تنها ضرورت انقلاب، که امکانپذیری و در دسترس بودن آن مبنای فعالیت روزمره ات باشد. لازم نیست توده وسیع و میلیونی بجان آمده از فقر و نابرابری و فساد در جامعه ایران باشی که در یک حرکت هماهنگ و سراسری در بیش از صد شهر به خیابان بیایی و فریاد اصلاح طلب – اصولگرا دیگه نموم ماجرا را بر فرق سر حاکمان جنایتکار بکوبی.
می توانی آیت الله بی بی سی هم باشی و ناباورانه طوفان انقلاب را در جای جای ایران به نظاره بنشینی و حاصل این همه دریوزگی، این همه مجاهدت در راه حفظ حکومت محبوب اسلامی را ناباورانه به چشم بینی. نه! لازم نیست زن، جوان، کارگر، معلم، بیکار و حتی کودک ایرانی باشی و بگویی کار حکومت تمام است.
وزیر کشور جمهوری اسلامی همه علائم یک انقلاب را به شما نشان میدهد. اما با یک توهم و با یک اشتباه اساسی دیگر. اشتباه همه کارگزاران حکومت این است که فکر می کنند شاید بتوانند با معجزه ای این غول بیدار شده انقلاب را در قفس کنند. می گویند باید “رضایت مندی مردم” را جلب کنیم. مردم می گویند چگونه؟ با یک حکومت سراپا فاسد – دزد و غارتگر و جنایتکار، با یک حکومت یک درصدی های مولتی میلیاردر؟، با یک حکومت ضد زن و ضد شادی و ضد خوشبختی مردم؟
کل هشدارهای جناب وزیر یک هدف دارد. رو به خودی ها در دو سوی نظام و رو به طیف ملی اسلامی ها و خطاب به همه آنهایی است که از «راه زمین خواری، دریا خواری و جنگل خواری» و از راه استثمار فوق تصور طبقه کارگر ایران پول پارو می کنند. هشدار می دهد با هم باشیم تا شاید بتوانیم سدی باشیم در برابر انقلابی که سر بر آورده است.
به ایشان باید گفت دیر شده است! «نظام طبیعت با کسی تعارف ندارد» دیگر خدا هم نمی تواند به داد شما برسد. انقلاب فرمان سرنگونی صادر کرده است و این تاریکخانه تباهی از بنیان بر افکنده خواهد شد.

کیوان جاوید

اینرا هم بخوانید

سیل در سیستان و بلوچستان؛ به داد مردم برسیم– کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۶۶۸ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …