حزب کمونیست کارگری: تروریسم اسلامی در مصر قتل عام دیگری براه انداخت!

مبارزه با تروریسم اسلامی فقط از عهده نیروهای آزادیخواه و برابری طلب بر میاید!
امروز تروریسم اسلامی صفحه تازه ای بر پرونده خونینش اضافه کرد. مردان مسلح خدا در سینای شمالی مصر مسجدی را با بمب و مسلسل مورد حمله قرار دادند. تاکنون 235 نفر کشته و بیش از صد نفر زخمی شده اند.
بلافاصله بعد از این قتل عام، همانهایی که مستقیم و غیر مستقیم در تولید و پروار کردن انواع مختلف باندهای تبه کار و ترویست اسلامی نقش مستقیم داشته اند، صف کشیدند تا برای قربانیان این جنایت اشک تمساح بریزند.
دونالد ترامپ که همین دیروز بیخ گوش صحرای سینا با ملک سلمان، حامی قدیمی باندهای سلفی خونخوار، رقص شمشیر راه انداخته بود، این حمله را “وحشتناک و بزدلانه” خواند  و اعلام کرد: “جهان نمی تواند تروریسم را تحمل کند!”
 وزیر آموزش دولت اسرائیل، دولتی که خود پرونده خونینی از ترور علیه فلسطینها زیر بغل دارد، اعلام کرد “زمان همبستگی بین المللی در جنگ با تروریسم فرا رسیده است!”
بیشرمانه تر از اینها، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی،‌ حکومتی که خود پیشکسوت تروریسم اسلامی در جهان است این حمله را “به شدت محکوم کرد!”
و بالاخره السیسی، رئیس جمهور دولتی که خود با ترور و توطئه علیه مردم بپاخاسته مصر بر تخت نشسته است، اعلام کرد: “با مشت آهنین انتقام خواهد گرفت!”
مردم کوچه و خیابان در منطقه و جهان که خود قربانیان همه روزه تروریسم اسلامی هستند معنای واقعی این نوع محکوم کردنها و رجرخوانیهای سیاسی و “مشتهای آهنین” توسط حکام وسران دولتها را در چند دهه گذشته به چشم خود دیده اند. همین الان ناظر هستند که چگونه همین امروز باندهای مختلف تروریسم شیعی و سنی در عراق و سوریه و یمن با پول و سلاح همین دولتها مشغول جنگ نیابتی و به خاک و خون کشیدن هر روزه زندگی مردم  هستند!
حزب کمونیست کارگری ایران، ضمن تسلیت به خانواده های قربانیان اعلام میکند که مبارزه با تروریسم اسلامی فقط و فقط از عهده مردمی برمیاید که قربانیان مستقیم همین تروریسم هستند. از عهده زنان و مردانی بر میاید که وقتی در مناطقی از افغانستان خود مسلح و متشکل شدند توانستند طالبان و داعش را عقب برانند. زنان و مردانی که در مقابل یکه تازی باندهای اسلامی در عراق خیابانها را با فریاد “نه شیعی، نه سنی، مدنی، مدنی” به لرزه در آورند. مردمی که در پاریس نمایش قدرت بزرگی از اتحاد و همبستگی علیه تروریسم اسلامی را به نمایش گذاشتند. رمز موفقیت جنبش علیه تروریسم اسلامی این است که نیروهای چپ، سوسیالیست و سکولار، با خواست آزادی، برابری و حقوق شهروندی برابر مردم محروم و ستم دیده را متحد و متشکل کنند و علیه تروریسم اسلامی بمیدان بیایند.
حزب کمونیست کارگری اعلام میکند که مهمترین و موثرترین گام برای در هم شکستن تروریسم اسلامی بزیر کشیدن حکومتهای اسلامی در منطقه و پاک کردن جامعه از باندهای اسلامی است. جمهوری اسلامی یکی از مهمترین بانیان و حامیان تروریسم است و حزب با تمام قوا برای سرنگونی این حکومت و باز کردن راه برای پایان دادن به ترور و وحشت اسلامی در منطقه و جهان تلاش میکند.
حزب کمونیست کارگری ایران
3 آذر 1396 – 24 نوامبر 2017

اینرا هم بخوانید

تجمعات بازنشستگان تامین اجتماعی در چند شهر و فولاد و ذوب آهن در اصفهان

تجمعات بازنشستگان تامین اجتماعی در چند شهر و فولاد و ذوب آهن در اصفهان.درد ما …