حکومت عزا و غم سرنگون

مندرج در انترناسیونال ۹۵۳

فایل پی دی اف ویژه پیاده کردن روی تلفن همراه

چهل و دوسال است که بختک جانیان اسلامی بر روح و روان جامعه ایران سایه انداخته و با صرف مبالغ هنگفت دکان و صنعت کثیف مذهب را میگردانند.  ناقوس مرگ را به صدا درآوردند و با ایجاد و برپایی مراسم های عزا تحت عناوین مختلف به جنگ شادی و زندگی مردم رفتند. رقص و آواز و شراب را ممنوع کردند و به هر جشن و محفلی حمله کردند و دستگیر و زندان و حتی اعدام کرده اند.


اما هر چه تقلا کردند و جنایت کردند و لشکرکشی کردند بیشتر توی پوزه شان خورد و عقب رانده شدند. جالب است که امسال مراسم های شادی و رقص و پایکوبی یلدا “ایام فاطمیه” شان را لگد مال کرد و زنان و مردان از پیر و جوان  از پارکهای شهر و تفریحگاه ها تا دورهمی ها با هم شعر خواندند و رقصیدند و بساط اسلام را به سخره گرفتند. حتی در شهر مشهد سالهاست حکومت  به دلیل تو دهنی هایی که از سمت مردم خورده جسارت اعلام عمومی ممنوعیت برگزاری جشن ها را از دست داده و امسال در این شهر که ادعای تسلط فرمانروایی مافیای آستان قدس را دارند تنها اتاق اصناف شکری خورد و اعلام کرد که در هتلها و مکانهایی که در آنها جشن برگزار میشود جشن و شادی ممنوع است که مردم هم با برگزاری هرچه باشکوهتر جشن و پایکوبی های گروهی از خجالتشان درآمدند.

سالهاست که مردم عکس فتواهای های حکومتی رفتار میکنند و به این ترتیب بساط هیئت های عزاداری و مذهبی را از رونق انداخته اند و این اوباش چرخانی ها هر روز بیشتر مورد تمسخر و خشم مردم قرار میگیرند به طوریکه  هشتگ های انزجار از دین و مذهب در فضای مجازی براه می افتاده و مورد استقبال قرار میگیرد.


در یک کلام مردمی که در طی سالیان سیاه حکومت اسلامی درد تازیانه و شمشیر کثیف مذهب را چشیده اند و فشار خرد کننده طناب های قصاص را بر گردن خود لمس کرده اند آنچنان خشمی در گلو دارند که دیگر به جای مزدوران حکومتی این مردم هستند که به اصطلاح آنها “آتش به اختیار” عمل میکنند و دست و پای اراذل و اوباش امر به معروفشان را میگیرند و از مکان های عمومی به بیرون پرتاب  میکنند. دور نیست که  حکومت عزا و مرگ و نیستی ، حکومت قاتل شادی و عشق و زندگی  با جشن و هلهله و رقص و آواز به زباله دان تاریخ انداخته شود.

۲۶ دسامبر ۲۰۲۱