خامنه ای:”رفع گرانی و تورم به این زودی واقع‌بینانه نیست”!

خامنه ای در پیام نوروزی اش با وقاحت و بی شرمی تمام گفته:” رفع گرانی و تورم به این زودی واقع‌بینانه نیست”!وی گفته:” تنگی معیشت مردم، مسئله‌ی گرانیها و تورّم و این چیزها که خب باید حتماً علاج بشود. [اینها] چیزهای علاج‌پذیری است، مشکلات اقتصادی است که ما امسال امیدواریم بخشی از اینها برطرف بشود، چون همه‌ی اینها دفعتاً برطرف نمیشود، به تدریج برطرف خواهد شد. این که آدم عجله کند، بگوید نه‌خیر، به همین زودی، واقع‌بینانه نیست.”!

این سخنان خامنه ای تاکید مجدد کل حکومت دزدان و قاچاقچیان اسلامی سرمایه بر همه سیاستهای های ریاضت کشی اقتصادی، تحمیل فقر و فلاکت بیشتر و گرانی های باز هم بیشتر بر گرده مردم است. گرانی و قاچاق ارز و کالا، تصویب بودجه ریاضتی سال آینده، که تعرض مستقیم و وحشتناک به سطح زندگی و معیشت مردم است، دستمزدهای چندین برابر زیر خط فقر رسمی اعلام شده و… گرو گرفتن زندگی و معیشت یک جامعه ٨٠ میلیونی، تحمیل فقر و فلاکت سیاست همیشگی حکومت بوده که سال آینده نیز تشدید خواهد شد.

افزایش گرانیها، کسب درآمد از محل گرانفروشی ارز و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، یک منبع پر سود درآمد برای حکومت است. خامنه ای و آیت الله قاتل رئیسی و دولت و تمام دم و دستگاه حکومت مسئول مستقیم این وضعیت هستند.

کارگران، حقوق بگیران و همه مردم به تنگ آمده از این همه فقر و فلاکت، گرانی و بیکاری، بی تامینی و..، از همین امروز باید برای جدال های سخت با حکومت دزدان و قاتلان و سیاستهای خانمان براندازش، آماده باشند. سال آینده سال، سال اتحاد و همبستگی و مبارزه اقشار مختلف مردم ، سال نبردهای مهم علیه این وضعیت و علیه کلیت نظام جمهوری اسلامی خواهد بود. مردم راهی به جزمبارزه و گسترش اعتراضات ضد حکومتی ندارند.

باید حکومت را زیر ضرب اعتصابات و مبارزات سراسری گرفت. نباید اجازه مشتی دزد و قاچاقچی و آدمکش و تروریست که بیش از چهار دهه بر مسند قدرت نشسته اند، رندگی یک جامعه ٨٠ میلیونی را به تباهی و فقر و فلاکت بکشانند.

به امید گسترش اعتراضات اقشار مختلف مردم برعلیه رژیم، به امید اتحاد و مبارزه و برای رهایی مردم از نکتب حکومت تروریستی سرمایه داران اسلامی در ایران. با این امید و آرزوها، فرا رسیدن سال جدید و نوروز را به همه مردم مبارز تبریک می گویم و برایشان در نبردها و جدالهایی که با حکومت دزدان و آدمکشان در پیش رو داریم، آرزوی موفقیت و پیروزی دارم. جمهوری اسلامی باید گورش را گم بکند.

٢٩ اسفند ١٤٠٠، ٢٠ مارس ٢٠٢٢

اینرا هم بخوانید

گرانی‌ها و محرومیت بیش از ۹ میلیون سالمند از بهداشت و درمان- محمد شکوهی

وب‌سایت حکومتی اقتصاد ۲۴ در گزارشی خبر از افزایش ۶۰ درصدی قیمت لوازم پزشکی و …