خانم موگرینی و رابطه سیاست و دیانت در اسلام

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای شرکت در مراسم تحلیف حسن روحانی به تهران میرود. ویکیپیدیا درباره فدریکا موگرینی نوشته است: تحصیلات خود را در رشته فلسفه سیاسی در دانشگاه ساپینزا رم گذرانده و عنوان پایان‌نامه او «رابطه سیاست و دیانت در اسلام» بوده‌است.

پایان نامه خانم موگرینی حتما نمره خوبی گرفته است. او پس از پایان مضحکه انتخابات رئیس جمهور در ایران در ۲۹ اردیبهشت پیام داد: “مردم ایران با شور بسیار در تصمیم‌گیری سیاسی کشورشان شرکت کردند. من به رئیس‌جمهور روحانی برای این تفویض اختیار قدرتمند تبریک می‌گویم”.  اکنون هم با شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهوری اسلامی با حجاب اسلامی حمایت سیاست خود را از دیانت اسلامی نشان داده است.

“انتخابات” نامیدن مضحکه ۲۹ اردیبهشت که در آن کاندیداهایش توسط شورای نگهبان منتخب ولی فقیه تعیین میشوند، احزاب و سازمانهای سیاسی سرکوب شده و وجود ندارند، نیمی از جمعیت یعنی زنان حق کاندید شدن ندارند و …، تبریک گفتن به رئیس حکومتی که در دولتش هزاران نفر اعدام شدند، صدها رهبر جنبش کارگری و فعالان کمپین های اجتماعی زندانی شدند، دستمزد کارگران و سطح معیشت مردم به چندین برابر پائین تر از خط فقر تنزل یافت، اگر بخاطر وقاحت بیش از حد و شیادی خانم موگرینی  نباشد بدون شک ناشی درک درست ایشان از رابطه سیاست و دیانت در اسلام است. ائتلاف سیاست و دیانت جمهوری اسلامی توانسته است که بزرگترین جنایات و غارتگری های تاریخ بشر را سازمان دهد. خانم موگرینی با پیام خود به حسن روحانی، با حجاب اسلامی خود در سفر به ایران نه تنها حمایت خود را از این ائتلاف ضد بشری اعلام داشته، بلکه به مردم ایران بخصوص به زنان توهین می کند.منظور خانم موگرینی از رابطه سیاست و دیانت چیزی بجز شراکت و سهمبری سرمایه داران اتحادیه اروپا در چپاولگری حکومت اسلامی نیست.

به گزارش خبرگزاری دویچه وله “موگرینی هدف از این سفر را از جمله حمایت اتحادیه اروپا از مرم ایران عنوان کرد.” در پاسخ ایشان باید گفت مردم ایران به حمایت امثال شما احتیاج ندارند، شما به حمایت از جنایتکاران حاکم بر ایران خاتمه دهید، در مقابل مبارزات مردم ایران علیه نظام اسلامی سد ایجاد نکنید، ما خودمان این رژیم را به زباله دان خواهیم انداخت.

اینرا هم بخوانید

امروز سالروز تولد منصور حکمت، ژوبین رازانی، است

امروز سالروز تولد منصور حکمت، ژوبین رازانی، است. او بنیانگذار حزبی بود که بزرگترین تاثیرات …