TEHRAN, IRAN - AUGUST 05: Iranian Deputies try to take selfie with High Representative of the European Union for Foreign Affairs and Security Policy and Vice-President of the European Commission, Federica Mogherini (R) after President of Iran Hassan Rouhani's swearing in ceremony for his second term of presidency at the Iranian parliament in Tehran, Iran, on 05 August 2017. Discussions emerged at the Iranian Parliament after Iranian Deputies' effort to take selfie with Federica Mogherini and Followers of Sunnah didn't get invitation to President of Iran Hassan Rouhani's swearing. (Photo by Stringer/Anadolu Agency/Getty Images)

خبر “سلفی شرم آور”، به روزنامه اشپیگل هم رسید!

این عکس کفتاران اسلامی است با فدریکا موگرینی در مجلس حکومت اسلامی ، که توجه رسانه ها و مردم را بخود جلب کرده است. اکنون اشپیگل هم در مورد این سلفی شرم آور نوشته و گفته در مدیای اجتماعی ایرانی این عکس را با مزاح و تمسخر دست به دست میکنند. از نظر من این عکس شرم آور است به چند دلیل، نه فقط به دلیل نیش های باز یک عده جانی حرفه ای که روزانه در این مجلس کذایی علیه مردم ایران توطئه میکنند. نه فقط به دلیل اینکه لبخند و نگاه این مردان در قدرت ، مردسالارانه و وقیح و بسیار نفرت انگیز است، بلکه در عین حال بدلیل محجبه بودن یک زن اروپایی سیاستمدار که برای پیشبرد سیاست اشان در ایران و برای کمک به بقا و دوام حکومت اعدام و جنایت اسلامی، هر تحقیر و بی آبرویی را بجان میخرد، و این یکی بارها به ایران سفر کرده و بارها با موج اعتراض فعالین مدافع حقوق زن روبرو شده و همه این اعتراضات را بجان خریده و کماکان با لچکی بر سر به ایران میرود و شرم نمیکند که در مقابل مبارزات زنان ایران بر علیه این مردان وقیح اسلامی و مجلس اسلامی اشان و خامنه ای و روحانی ، از حجاب اسلامی عملا دفاع کند ، حجاب بر سر میکند و توجیه میکند این قانون است و ما مجری و تابع قانون. قانونی که میگوید همین زن ، یعنی جناب موگرینی ، اگر شهروند آن جامعه بود، اجازه ندارد در سیاست دخالت کند و اگر رابطه خارج از ازدواج داشت همین مردان با نیش های باز او را سنگسار میکنند.
این عکس بیشرمانه است چرا که در همان سه روزی که این خانم محجبه در ایران با جنایتکاران رنگارنگ اسلامی دست دوستی میداد، سه نفر در زندانهای ایران اعدام شدند و او بهتر از همه میداند که سالیانه در همین دوره روحانی اصلاح طلب بیش از ٨٠٠ نفر اعدام شده اند. این عکس بیشرمانه است چرا که موگرینی و اتحادیه اروپا چنان وانمود میکنند که با روحانی همه چیز گل و بلبل است و میتوان با این حکومت ساخت و در مقابل تحمیل فقر و نداری به مردم، در مقابل بستن دهانها و سرکوب اعتراضات روزمره کارگران و معلمین و پرستاران و .. در مقابل دستگیری وبلاگ نویسان و بی خدایان و در مقابل اعدامها ساکت بود و به بازی برجام با حکومتی که دون شان مردم ایران است، ادامه داد و کمک کرد بمانند و بچاپند. موگرینی این بار حتی لازم ندانست برای خالی نبودن عریضه بگوید در پشت درهای بسته در مقابل نقض حقوق بشر با روحانی و بقیه جانیان اسلامی صحبت کرده است. نه او سلفی گرفت و نشان داد که چندان فرقی با این مردان وقیح اسلامی ندارد. اینها منافع اشان کمک به بقا حکومتی است که از سر تا پای آن بی فرهنگی و جهل و مردسالاری و استبداد، می بارد و اتحادیه اروپا و نماینده آن شرم نمیکنند که به ساز اینها برقصند و خیال کنند که دارند این حکومت را به راه راست هدایت میکنند! برای راحت شدن خیال مدافعین اصلاح طلب حکومت جنایت اسلامی باید اضافه کنم که سیاست درست در مقابل این حکومت نه بمباران و تهدید به جنگ و ترامپیسم و نه لبخند زدن و کمک کردن به بقا این حکومت، دو قطب سیاست امریکا و اتحادیه اروپا، بلکه کنار کشیدن اینها و کمک نکردنشان به حکومت اسلامی است، همه مردم در اروپا و سیاستمداران در این کشورها باید ببینند که مردم ایران در حال کندن قبر این حکومت هستند و روزانه مبارزات گسترده کارگران، زنان و معلمین و جوانان میرود که حکومت اسلامی را عملا فلج کرده و بطرف سرنگونی حکومت بروند. اگر این دولتها در کنار این حکومت نباشند و کمکشان نکنند، کار حکومت اسلامی یکسره میشود به همت و به قدرت مبارزات مردم ایران!
مینا احدی

اینرا هم بخوانید

دهان شماها را باید گل گرفت! و این امر زنان است!

حسین نژاد استاندار خراسان شمالی: «به این زنها رو بدهید کل کشور را تصرف میکنند.» …