دادگاه حمید نوری به پایان رسید. حکم نهایی۱۴ ژوییه صادر خواهد شد.محاکمه نوری، محاکمه کل نظام آدمکش جمهوری اسلامی است.

داددگاه حمید نوری به پایان رسید. حکم نهایی۱۴ ژوییه صادر خواهد شد.محاکمه نوری، محاکمه کل نظام آدمکش جمهوری اسلامی است.روز چهارشنبه ١٤ اردیبهشت ١٤٠١ نودو دومین و آخرین جلسه دادگاه محاکمه حمید نوری در سوئد به پایان رسید. قاضی اعلام کرد که حکم نهایی وی ۱۴ ژوییه صادر خواهد شد.

روزنه: اتهام حمید نوری مشارکت و دست داشتن در اعدام زندانیان سیاسی در زندان گوهردشت در تابستان سال ۱۳۶۷ است. در طول چند ماهی که دادگاه ادامه داشت تعداد زیادی از بازماندگان قتل عام زندانیان سیاسی و خانواده های جانباختگان علیه نوری و نقش او در شکنجه و کشتار زندانیان شهادت دادند. محاکمه نوری، محاکمه کل نظام جمهوری اسلامی است.

ایسنا امروز به نقل از «منابع آگاه» خبر داد که حکم اعدام احمدرضا جلالی «به جرم جاسوسی» برای اسرائیل که به تأیید دیوان عالی کشور رسیده تا دو هفته دیگر اجرا می‌شود.

جمهوری اسلامی میخواهد در مقابل شکست سیاسی اش در محاکمه نوری که به صحنه افشای حکومت، سیستم قضایی جنایتکارانه آن و کل ماشین جنایت حکومت تبدیل شد، احمدرضا جلالی را قربانی کند تا باز هم نشان دهد که مردم ایران با چه حکومتی سر و کار دارند. اما هر اقدام حکومت به اقدام قوی تری علیه خودش تبدیل خواهد شد.

اینرا هم بخوانید

مخابرات خوزستان با بازگشت به کار٧٠ نفر مخالفت می کند

کارکنان مخابرات خوزستان می گویند علیرغم حکم اداره کار و دیوان عدالت اداری برای بازگشت …