در حاشیه سلاخی مونا (غزل) حیدری

در ۹ سالگی با تلاوتی چند از آیات قرآن کریم حجاب و طوق بردگی بر سرش کشیدند! در زیر باران نقل و نبات‌، تبریک و تهنیت چندش آور و تنبک و دایره، زن اعلامش کردند و قابل تجاوز! اخطار کردند که بداند دیگر کودک نیست! زن و باکره است! ۱۲ سالگی به زور به تجاوز‌خانه شوهر فرستادندش، تجاوز کردند، کتکش زدنند، حامله‌اش کردند و از گرده‌اش کار کشیدند.در ۱۷ سالگی به ترکیه گریخت اما در زیر سایه دولت مسلمان اردوغان از امنیت خبری نبود! پیدایش کردند، در آنجا به قتلش نرساندند! در مسیر راه هم کشته نشد! سجاٌد کف بر لب با رگهای متورم از غیرت با کمک اخوی، کشان کشان به خیابانهای اهواز و میدان “کسایی” کشیدش و در ملا عام ذبحش کردند.

قاتل خنجری در دست و سر بدون بدن ”عزل” بی‌پناه در دست دیگر، هلهله کنان چرخید تا اعلام شود که کیان اسلام در اهتزاز است و بشریت ببینید که سجّاد در کشور آقا امام زمان و نایبش سید‌علی خامنه‌ای زندگی میکند یک مسلمان ناموس پرست است! او سربلند و طبق قوانین رسمی مملکت از ناموسش دفاع کرده!

اینجا کشتن در ملا عام امری دولتی و قانونی است.کودک همسری چهل و اندی سال است که رسمیت دارد.این جا علنی بر چهره زنان اسید میپاشند. اینجا سنگسار میکنند. اینجا کودکان را اعدام میکنند. زن و کودک احشام مرد محسوب میشوند.و مونا حیدری (غزل) را که حتی در همین سن حتی حق شرکت در انتخابات و یا گرفتن گواهینامه رانندگی را هم ندارد همسر اعلام میکنند و بعد علناً ذبح میکنند!همه میدانیم که این اولین و آخرین قتل ناموسی در جامعه‌ای که در آن قتل ناموسی قانونی و آزاد است نبوده و نخواهد بود!
أما ذبح مونا (غزل) خصلت نما است! چرا دختربچه ۹ ساله را زن اعلام میکنند؟ چرا در ۱۲ سالگی به زور و رسماً و قانون به تجاوزخانه‌ای به اسم خانواده فرستاده میشود؟ چرا کتک میخورد؟ چرا بچه‌دار میشود؟ چرا حق طلاق و انتخاب ندارد! چرا حق فرار ندارد؟ چرا و چگونه از ترکیه تحت سلطه مسلمانان به راحتی ربوده میشود، و در یک نمایش شنیع و کثیف اعدام در میدان کسمایی شهر اهواز سلاخی میشود؟

پاسخ تمام چراها را کاربدستان پست فطرت و نگهبانان قصاب قوانین الهی به سادگی میدهند! توجه کنید:
حاجی حسین حاتمی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در واکنش به موج اعتراض به قوانین مقدس اسلامی میگوید:”در مباحث خشونت علیه زنان خلاء قانونی نداریم” گفت: «این اتفاق بعضاً در جامعه می‌افتد و اتفاق جدیدی نیست.” در قوانین جمهوری اسلامی درباره “قتل‌های ناموسی” هم ”خلاء قانونی وجود ندارد”، نتیجه گرفت که ”مشکلی از این بابت نداریم.”
حاجی علی اصغر عنابستانی، یکی دیگر از اعضا کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی هم در پاسخ به سوالی درباره ضرورت بازنگری قوانین در زمینه کودک همسری گفت: “این قتل به کودک همسری ارتباطی نداشت و همه مسائل را نباید به هم ارتباط دهیم تمام تقصیر‌ها را نمی‌توان به گردن نقص در قانون انداخت.”

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، پاسدار ناموس، حاجیه انسیه خزعلی افاضه میکند که “یکی چون شهید حججی (مامور گشت ارشاد و حافظ ناموس حاج آقاها که بخاطر تعرض روزمره به قتل رسید) بابت حفاظت از ناموس سر میدهد و دیگری بنام ناموس داعش‌وار جنایت میکند.و علی مطهری هم که از فعالین حجاب اجباری و ناموس اجباری است خشمگین توییت میزند که: “دو حادثه شرم‌آور برای ایران، یعنی بریدن سر همسر ۱۷ ساله و با آن دور افتخار در اهواز زدن و دیگر قتل مامور پلیس با قمه در شیراز، ، قوه قضاییه را در آزمون سختی قرار داده است، باید هردو جانی و هر دو حیوان آدم‌نما حداکثر ظرف یک هفته در ملأ عام به دار مجازات آویخته شوند.”
و توضیح نمیدهد که خودش و اعوان و انصارش به جرم زن ستیزی و مدون کردن تمام این قوانین و فرهنگ کجا باید به خدمتشان رسید؟ مادر سجاد، قاتلی که همسر ۱۷ ساله‌اش را کشت و سر بریده او را در میدان کسایی اهواز چرخاند، گفت پس از فرار همسرش از ایران اطرافیان پسرش، “چپ و راست غیرت و مردانگی او را تحریک می‌کردند» و وقتی همسرش به ایران بازگشت سر بریده او «را گرداند تا مثلا به همه بگوید: من آدم بی‌غیرتی نیستم”. و در انتها سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) در پی قتل فجیع مونا حیدری، زن ۱۷ ساله اهوازی توسط شوهرش، پخش عکس و فیلم مربوط به این جنایت را ممنوع اعلام کرد.


تمام این افاضات تاکنونی و بعدی هیچ نیست جز اعلام رسمی بودن و قانونی بودن قتل همسر در دفاع از ناموس! همه با سربلندی اعتراف میکنند که اتفاقی نیفتاده از این چیزها در ممالک اسلام زده پیش میاید! قتل مونا (غزل) بیگناه تنها نمونه‌ای از اجرای قوانینی اسلامی ایست که برجامعه حکم فرماست! مسبب تمام این جنایت دارودسته و باندهای مافیایی حاکم است، زن کشی امری عادی در طول حیات سیاه جمهوری اسلامی بر جامعه بوده و هست!

این حوادث تکرار خواهند شد، قربانیان دیگری در صف ایستاده‌اند و بازهم پتک و فاجعه‌ای که بر روح جان هرکس که بویی از انسانیت برده باشد فرود خواهد آمد. در آستانه ۸ مارس روز جهانی زن مبارزه روزمره برای رهایی زنان را تشدید کنیم متحد شویم مبارزه مان را سراسری کنیم!دادخواه قتل در اهواز را در تهران و سنندج و مشهد و گیلان و بندر عباس باشیم!
در و رنجمان را به قدرت اتحاد علیه قوانین قرون وسطایی تبدیل کنیم! خشمی که جز با زیرو رو کردن نظام حاکم خاموش نمیشود!
۸ فوریه ۲۰۲۲

انترناسیونال 959

اینرا هم بخوانید

“فرقه_ پهلویهه” و انقلاب “زن، زندگی، آزادی”

حکومت سیاه اسلامی در چنبره انقلابی عمیق و اجتماعی دست‌ و پا میزند و با …