در فضای مجازی غوغای عظیم تری در راه است

آیت‌الله مکارم شیرازی صبح روز چهارشنبه ۱۵ دی گفت: “با داستان گورخواب‌ها در فضای مجازی غوغا کردند؛ در حالی که آمریکا صدها هزار نفر کارتن خواب دارد/ فضای مجازی به فضای آلوده، کثیف و منجلاب تبدیل شده فساد در فضای مجازی غوغا می‌کند. از این مشکلات و معضلات جامعه آمریکا خبری درز پیدا نمی‌کند؛ اما وقتی چند نفر در کشور ما دچار این مشکل می‌شوند، آن را در فضای مجازی بیداد می‌کنند”. او تاکید کرد : “اصلاح این فضا هزینه دارد؛ ولی هزینه آن چنان زیاد ندارد؛ لکن سرنوشت جامعه با آن مرتبط است و باید فکری برای آن کرد. او افزود: امیدواریم رئیس جمهور، دولتمردان، صدا و سیما و همچنین نهادهای قضایی دست به دست هم داده و برای آن فکری کنند”.

انتشار تصاویر در گور خوابیدن و در درون لوله فاضلاب خوابیدن در سایه نظام خدا و اسلام، صدای مکاران پول خواب را درآورده و در وحشت از بتصویر کشیده شدن هر چه بیشتر ماهیت اسلام و قرآن توسط  مجریانش، آنان را بشدت سراسیمه کرده است. چرا فقط آمریکا؟. مردمان کشورهای اسلام زده در سایه اسلام و قرآن و با دخالت مکارانی چون شیرازی و دیگر آیت الله های میلیاردر حاکم بر ایران زندگی شان بدتر از گورخوابها تباه شده است. در پاکستان، در افغانستان، درعراق، در سوریه و در دیگر کشورهای اسلام زده همین سرنوشت را اسلام و قرآن برایشان رقم زده است. مکار فقط آمریکا را نشانه رفته است. بدون شک فقر و نداری در سایه سود و سرمایه در آمریکا و در چهار گوشه این کره خاکی امروز بیش از هر زمان دیگری بیداد میکند که جمهوری اسلامی برجسته ترین گنداب این باطلاق است. انتخاب آمریکا برای مکار شیرازی از سر خاصیت موضع “ضد امپریالیستی” حکومت اسلامی است که آیت الله های مفتخوری چون او بر بستر این شعار لم داده و می چاپند. مکار شیرازی گورخوابی در سایه حکومت خدا و اسلام را بهتر از کارتن خوابی در آمریکا میداند. آنچه حاکمان زشت به تنهایی دارند، نظام اسلام و خدا همه را یکجا دارد.

مکار شیرازی، “از رئیس جمهور، دولتمردان، صدا و سیما و همچنین نهادهای قضایی میخواهد دست به دست هم داده و برای آن فکری کنند”.

رئیس جمهور دولتمردان، صدا و سیما و همچنین نهادهای قضایی همگی بخشی از صورت مسئله و از شرکای جرم و جنایت و از مسببان تباهی زندگی مردم و خلق گورخوابی هستند.

حملات مکار شیرازی به فضای مجازی بخاطر رو کردن، افشا و علنی نمودن  تمامی کلاشی های سران حکومت و دیگر آخوندهای مفتخور اسلامی است. وقتیکه فضای مجازی حیله ها، مکاری و جنایات بیشمار حاکمان اسلامی را نه تنها در میان مردم در ایران بلکه در برابر دیدگاه جهانیان قرار میدهد، آنرا فضای “آلوده و کثیف” نام می نهد. او حق دارد دچار سراسیمگی شود چرا که همین فضای مجازی میرفت که در خیزش اعتراضی سال ۸۸  با بزیر کشیدن حکومت اسلامی، شان و منزلت را به جامعه بازگرداند و همه مفتخوان اسلامی را به گور خوابان واقعی و ابدی تبدیل کند. فضای مجازی ابزاری برای متحد کردن، متشکل کردن و نورافکنی در دنیای امروز است که عمق کثافت و لجن حکومت اسلامی را عیان میکند.

حکومتی با کاربدستانی دزد و آدم کش که نزدیک به چهار دهه در فساد و لجن غوطه ور هستند و جامعه ای هشتاد میلیونی را به تباهی کشانیده اند، تنها با همت و تلاش انقلابی مردم برای سرنگونی رژیم اسلامی و برپایی جامعه ای انسانی میتواند به این وضع خاتمه دهد. آثار و علائم این تلاشها را هر روز به وسعت سراسر ایران شاهد هستیم. در این میان بدون شک فضای مجازی نیز، از تویتر و فیسبوک گرفته تا تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی در تحولات پیش رو غوغای عظیم تری بپا خواهند کرد و در جارو کردن کیان اسلام و کاربدستان آن توسط انقلاب مردم، نقش و جایگاه تعیین کننده ای خواهند داشت.

 

عبدل گلپریان

 ۱۶ دی ۹۵

۵ ژانویه ۲۰۱۷

اینرا هم بخوانید

راه حل سقز علیه تهاجم شیمیایی- عبدل گلپریان

روز یکشنبه ۲۰ فروردین دست‌کم شش مدرسه دخترانه در شهر سقز به‌طور هم‌زمان هدف حملات …