دوران گذار;  جمهوری اسلامی و ۳۹  سال حکومت ننگین

با بررسی و مشاهدات تاریخ 39 سال گذشته حکومت اسلامی، ملت ایران در حال گذار از سخت ترین شرایط و تلخترین دوران زندگی خود می باشند.

سی و نه سال است که بعلت واپسگرایی و ناکارآمدی رژیم ملاهای حاکم بر جامعه ایران و اثرات مخرب و ویرانگر قوانین اسلامی و پیاده شدنش توسط این مرتجعین کهنه فکر و فرسوده، جامعه رو به ویرانی و نابودی رفته است.

سی و نه سال رعب و وحشت و آدمکشی ، شکنجه و اعدام و ترور و همچنین سلب آزادیهای سیاسی و مدنی جان مردم را به لب رسانده است.

درست است که اجازه هیچگونه ابراز عقیده ی دیگری بجز شریعت اسلام در ایران داده نشده، اما ملت بزرگ ایران هیچگاه در مقابل این رژیم مرتجع و ضد انسانی کوتاه نیامده و در طول این سالها فرزندان برومند ی را در سطوح گوناگون و مختلف تقدیم راه آزادی نموده است و دست از مبارزه بر نداشته اند.

سردمداران جمهوری اسلامی و حامیان آنها گرچه با این فرهنگ ضد انسانی و بشری، امنیت کل خانواده های فعالین سیاسی و مبارزان راه آزادی را در مقاطعی مختل نمودند و شرایط جامعه را به آنجا رساند که هیچ نور امیدی برای یک زندگی آرام نگذاشتند، خوف و وحشت دستگیری و اعدام و زندانهای بلند مدت نتوانست جمهوری اسلامی را نجات دهد.

اینک که دست این مرتجعین و متجاوزین به حقوق انسانها برای همه آشکار شده است و کشور دچار بهرانهای اقتصادی و تحریمهای بینالمللی، تورم و گرانی گردیده است و جامعه دچار بیماری افسردگی و سردرگمی شده است، هر روز شاهد حوادث و اتفاقات و بحران های بزرگ در گوشهای از کشور هستیم،

دیماه گذشته که مردم ایران یکپارچه و بطور همزمان در اغلب نقاط کشور دست به تظاهرات و اعتراضات زدند و بنرهای خمینی و خامنه ای دیکتاتور را به آتش کشیدند و به تمام جهانیان اعلام کردند که آنها در مقابل این رژیم مرتجع و خونخوار جان میدهند ولی عقب نشینی نمی کنند و اینگونه چهره ننگین حکومت اسلامی را به همه مردم جهان نیز نشان دادند و مخالف خود را با این رژیم خونخوار در خیابان ها اعلام کردند.

اگرچه در این راه با 25 کشته و هزاران زخمی و 3700 نفر بازداشت (به گفته خود رژیم)، تاوان سنگینی را پس دادند اما این عزت و اقتدار و سر بلندی را برای خود در سال 1396 در تاریخ ایران ثبت کردند.

البته مبارزات و اعتراضات مردمی در سال های گذشته نیز بر کسی پوشیده نیست هر روز شاهد حوادث و اتفاقات ناگواری در کشور بودیم و هر بار که مردم ایران دست به تظاهرات و اعتراضات میزدند رژیم توسط بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و و لباس شخصی ها مردم را به خاطر اینکه حق خود را مطالبه میکنند سرکوب و کشتار میکرد تا چند روز دیگر به عمر ننگین خود ادامه دهد.

اما مردم ایران دیگر آگاه شده اند و هیچ ترسی از این کشتار ها ندارند و با شعار نان کار مسکن و آزادی حق خود را مطرح و مطالبه میکنند.

اما اپوزیسیون خارج از کشور امروز چه وظیفه ای بر عهده دارد؟

اپوزیسیون باید با افشاگری ها و اطلاع رسانی های خود ندای مردم ایران را به گوش جهانیان برساند و حمایت قاطع خود از مبارزات بحق مردم ایران در تمام این زمینه ها را اعلام بنماید و با برپایی تظاهرات پی در پی خیابانی و همچنین با چاپ و انتشار اعلامیه های گوناگون در کشور های مختلف جهان و به تصویر کشاندن عکسهای جوانان برومندی که در مقابل مزدوران اوباش وجیره خواران سر تا پا مسلح رژیم جمهوری اسلامی کوتاه نیامدند و جان خود را برای رسیدن به آزادی نثار مردم ایران کردند، اطلاع رسانی کنند.

مردم ایران متحد شوید مرگ بر حکومت اسلامی

غلام محمد نارکی

gholammohammad.naraki@yahoo.com

اینرا هم بخوانید

دهم ماه اکتبر، روز جهانی مبارزه برای لغو حکم اعدام شناخته شده است

غلام محمد نارکی gholammohammad.naraki@yahoo.com حکومت جمهوری اسلامی ایران در چهل سال گذشته با انگیزه ایجاد …