دولت کمیته صلح نوبل برای داعش افغانستان میهمانی داد!

این اراذل و اوباش عصر حجر را دولت نروژ همان که صاحب ملیجک بازی صلح نوبل هست با هواپیمای خصوصی از افغانستان به نروژ آورد تا با نمایندگان جو بایدن و هیئت حاکمه آمریکا و دولت نروژ مذاکره کنند. درست در حالیکه زنان افغانستان در خیابانهای کابل دست خالی هنوز علیه این مومیایی ها میجنگند. روزی نیست که کتک نخورند. روزی نیست که به خانه هایشان حمله نشود. این جنایتکاران عصر حجر، هر چه روزنامه نگار بود را پیدا، دستگیر و بالای دار برده اند. همین چند روز پیش حمله کردند، سر ماکت های مدل لباس فروشگاهها را اره کردند.
دعوت دولت نروژ و امریکا از طالبان با هواپیمای خصوصی پیامی است که توسط دول غربی به سراسر دنیا مخابره میشود. اینکه اگر پوتین میتواند رئیسی را به کرملین برده، برایش جانماز پهن کند، امریکا و دول اروپایی هم میتوانند چارتر خصوصی فرستاده، برای همپالگیهای رئیسی جشن تولد بگیرند.
وقتی ما میگوییم دول غربی جمهوری اسلامی را سر کار آوردند، منظورمان دقیقن همین اتفاقی است که الان جلو چشم جهان می افتد. دولتهای غربی تصمیمشان را گرفته اند چهل و‌دو سال بعد از استقرار خمینی اکنون در مقابل جنبش های مترقی خاورمیانه برای احقاق حقوق زن و کارگر بایستند. چرا که اسلام سیاسی بهترین ابزار برای درهم کوبیدن هر گونه سطح توقع مردم است.
اسلام سیاسی ضد زن است. ضد پیشروی است. ضد رفاه است. ضد مدرنیته است. اسلام سیاسی بهترین سلاح غرب علیه چپگرایی در منطقه و هر گونه جنبش مترقی است. چون وقتی کارگر امکان دفاع از خودش را داشته باشد، وقتی زن با شان و حرمت باشد، دیگر کنسرنهای بین المللی نمیتوانند مردم را بدوشند.‌
دول غربی معتقدند حقوق بشر حق ما نیست، حق ما حاکمیت همین اراذل و اوباش است. اگر دولتهای غربی با جمهوری اسلامی یا طالبان خرده اختلافی دارند بر سر شان و حقوق ما نیست، بر سر حق کنترل انها بر این تروریستهاست.
جمهوری اسلامی یک روز سرپا نمی ماند اگر دولتهای غربی زیر بغلش را نمی گرفتند. خمینی از قم به تهران نیامد. خمینی را از پاریس به تهران آوردند. کاری که با طالبان در افغانستان کردند. به این دمپایی پوشها اخرین سلاحهایشان را دادند. بسیجشان کردند که ارتجاع اسلامی را بیش از پیش تقویت کنند.
شما مطمئن باشید همین اقدامات را در روزنامه هایشان به عنوان مالتی کالچریسم، تبری از اسلام و فوبیا و غیره میفروشند. این شکل جدید راسیسم را به عنوان احترام به اسلام عرضه میکنند. اسلام و راسیسم دو روی یک سکه است.

اینرا هم بخوانید

جمهوری اسلامی رعدی در آسمان بی ابر نبود

شاید الان باور نکنید، ولی یک زمانی جدن در ایران رسم بود که پسربچه ها …