دو ویروس کشنده، ویروس کرونا و ویروس رژیم اسلامی

مردم ایران نزدیک به یکسال است با ویروس کرونا روبرو هستند و بیش از چهار دهه است که با ویروس کشنده تر از کرونا، جمهوری اسلامی درگیر و با این غده سرطانی دست و پنجه نرم میکنند و ویروس کرونا هم به آن اضافه شده است. همه مشکلات وبطور قطع بانی و باعث همه مصائب و مشکلات عدیده مردم خود حکومت اسلامی است.
همه ما شاهدیم که کرونا این بیماری لعنتی و واگیر همه جا و در سرتاسردنیا پخش شده ولی در ایران تحت حاکمیت رژیم اسلامی بیداد میکند، حتی مقامات جمهوری اسلامی علیرغم تلاشهایشان برای مخفی نگه داشتن آمار قربانبان اما دیگر قادر به پنهان کاری نیستند.
به این آمار ها نگاه کنید تا متوجه عمق فاجعه شد.
وزیر بهداشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸۹ فوتی و نزدیک به ۹۰۰۰ مبتلا. در بسیاری مواقع آمارهای منتشر شده خود را از سایتها و صفحاتشان برمیدارند.
کمیته اپیدمیو لوژی: ابتلا و مرگ و میر کرونا در ۱۰ استان روند سعودی پیدا کرده.
طبق گفته خود کاربدستان حکومت، این استانها که شامل ۲۵ استان میشود در وضعیت قرمزقرار دارند و احتمالا تعطیل بشوند: اسامی تعدادی از این استانها:
سمنان، لرستان، ایلام، کردستان، یزد، خراسان جنوبی، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، آدربایجان شرقی، خراسان شمالی، کرمان و..
وزیر کشور عبدلرضا رحمانی فضلی میگوید: “دامنه غربالگری افزایش پیدا میکند وبرای آمار ابتلاشدن نباید نگران باشیم چون اگر زود مبتلایان را شناسایی کنیم آمار فوتی کاهش پیدا میکند.”
ایسنا: “کوتاهی بانکها در ایجاد مصوبه ستاد کرونا. نماینده ر شهدار تهران در دوره کرونایک ریل در یافت نکردیم.”
نماینده رود بار: “خواهش میکنم مردم در شرایط غیره ضروری سفر نکنند”. اضعان روحانی: “اگرمردم با تمام توان در برابرکرونا به صحنه نیایند موفق نمیشویم.” استاندار تهران: “فوت 72 نفر در 24 ساعت گذشته درتهران.” معاون وزیر بهداشت: “88 درصد مرگ بوسیله کرونا را سالمندان تشکیل میدهند”.
سایت سنندج: ” ۱۵۹۶ نفر مبتلا دراستان کردستان در ظرف 5 روز از دوشنبه تا جمعه.”
وزارت کشور: “از ظهر دوشنبه محدویت رفت و آمد در 25 مرکز استان اعمال میشود.”
تعطیلی خیلی از شهرها و وضعیت قرمز آنها و مرگ و میربالا بر اثر کرونا را باید به این مجموعه افزود. بگفته یکی از مقامات رژیم اکرآمار فوتی ها به ۹۰۰ نفر در روز برسد تعجب ندارد. پرشدن بیمارستانها و نبود تخت خالی یک دیگر از فجایع مازاد بر شرایط کنونی است. گفته میشود که در بهشت زهرا دیگر جا برای شستن اجساد نیست.
در این میان متاسفانه تعداد زیادی از کادر درمانی به کرونا مبتلا وجان باخته اند و همیطوری این آمارها روز بروز سیر صعودی بخود میگیرد. کرونای جمهوری اسلامی عمدا از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی میکند و قربانی شدن هر روزه شهروندان دارد به یک امر عادی تبدیل میشود.
به اینها گرانی افسار گسیخته هر روز و بیکاری، بی تامینی برای زندگی و نداشتن درآمد روزانه را باید اضافه کرد. مردمی که هیچ منبع درآمدی ندارند کرونا سرسان نمیشود و برای سیر کردن شکم خود و خانواده شان مجبورند دنبال لقمه نانی از منزل خارج شوند. در خانه ماندن وبیرون رفتن هردو برایشان ریسک مردن دارد مرگ با کرونا یا از گرسنگی. باید با اعتراضات کوبنده این حکومت را وادار به تامین معیشت و تامین سلامت شهروندان کرد.
١١ آبان۱۳۹۹
١ نوامبر ۲۰۲۰

ایسکرا ۵ ۱۰٦

اینرا هم بخوانید

دستگیری فعالان اجتماعی در کردستان

دستگیری، شکنجه و زندانی کردن شهروندان توسط ماموران رژیم قدمتی به درا زای عمر ننگین …