رای مردم سرنگونی بساط جهل و جنایت حکومت اسلامی است

برای مردم تشنه رفاه، آزادی و برابری هیچ انتخاباتی در رژیم جمهوری اسلامی و در مدت این ۴۳ عمر ننگینش معنا و مفهومی نداشته است.
نه تنها انتخابات کذایی بلکه از نظر مردم این حکومت از کمترین مشروعیتی برخوردار نبوده است. فقط به همین دلیل که نصفی از جامعه یعنی زنان را از زندگی انسانی محروم کرده است. حتی به زنان خودی حاکمیت نیز چنین امکانی را نمی دهد که در شوهای انتخاباتی اش بازارگرمی کند همین یک قلم کافی است که مردم این نمایش انتخاباتی را روی سرشان خراب کنند.
اگر سالهای پیش حکومت اسلامی با وعده و وعیدهای”بد و بدتر” اصلاح طلبان یا همان استحاله چی های حافظ نظام می توانست این مضحکه را از سر بگذراند این حنا امروز دیگر رنک باخته است.
امسال صافی “مجلس خبرگان رهبری مشتی قاتل و جنایتکار را روی میز گذاشت. آنها خوب می دانند که امسال فاکتورهای زیادی تغییر کرده است. خوب می دانند و این را بو کشیده اند که با و بدون اصول گرا و اصلاح طلب، 99 درصدی های جامعه برای بزیر کشیدنشان خیز برداشته اند.
حکومت اسلامی در شرایطی یک خیمه شب بازی را به نام انتخابات شروع کرده که کشتی پوسیده نظام در گل نشسته است.این شرایط را مردم خشمگین و معترض به این رژیم تحمیل کرده اند. دیگر این حکومت را نمیخواهند حکومتی که جامعه آنرا تا لبه پرتگاه سوق داده است.
حکومتی که بیکاری میلیونی، فقر، فلاکت، اعتیاد، تن فروشی و کودکان خیابانی و زباله گرد را به امری رایج و هر روزه تبدیل کرده است، حکم به نابودی و سرنگون کردن این رژیم داده اند و به کمتر از این رضایت نمیدهند. بدرست مادرن دادخواه عمیقا شعار رای ما سرنگونی است را مطرح کردند که به شعار اصلی مردن تبدیل شد و دیدیم چگونه لیدرهای اعتراضات در هر میدان و خیابانی این خیمه شب بازی حکومت را رسوا و رسواتر می سازند.
رئیسی جنایتکار و قاتل مشهور که به دستور خمینی جلاد جزو هیئت مرگ بود را جلو انداخته اند ویرایش تبلیغات میکنند. از هم اکنون دارند تلاش می کنند که او را بر مسند دستگاه اجرایی بنشانند.
مردم می دانند که در فردای پس از نمایش انتخاباتی رژیم، با مهرهای آدم کش یک نظام بشدت جنایتکار روبرو هستند که باید آنرا به زیر کشید.
همین عضو هیئت مرگ گفته است: “اراده جدی برای ‌تحول در زندگی مردم دارم. وضعیت معیشت، اشتغال و مسکن مردم رنج‌آور است و خدمتگزاری صادق‌ خواهم بود”
رئیسی درست می گوید. تعبیر این سخنان یعنی تلاش برای بقای نظام، یعنی میلیاردر کردن هر چه بیشتر آیت الله های مفتخور، یعنی تامین شغل و مسکن برای باندها و شبکه های مافیای نظام اسلامی.
مردم از این حکومت روی گردانند و میروند که آنرا سرنگون کنند.
نابود باد این دم و دستگاه جهل و جنایات
۱۵جون ۲۰۲۱
۲۴ خرداد ۱۴۰۰
ایسکرا ۱۰٩۷

اینرا هم بخوانید

دستگیری فعالان اجتماعی در کردستان

دستگیری، شکنجه و زندانی کردن شهروندان توسط ماموران رژیم قدمتی به درا زای عمر ننگین …