رزمایش نیروهای سپاه و بسیج در چندین استان در میانه اعتراضات مردمی

در حالی که اعتراضات مردمی در شهرهای مختلف ایران علی‌رغم جو شدید امنیتی ادامه دارد، سپاه پاسداران و سازمان بسیج اقدام به رزمایشی سراسری کردند.

رزمایش «الی بیت‌المقدس» طی روز جاری در استان‌های مختلف از جمله کردستان، اصفهان، مازندران، حومه تهران، سمنان، کرمانشاه و ایلام برگزار شده است.خبرگزاری‌های وابسته به نهادهای امنیتی این رزمایش را «نمایش اقتدار بسیج» عنوان کرده‌اند.

محمدرضا لیلی‌زاده مسئول عملیات سپاه ولیعصر خوزستان روز جمعه ۳۰ اردیبهشت از برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس» با حضور ۶۵ گردان بیت المقدس و ۲۸ گردان خواهران کوثر خبر داد و گفت این رزمایش روز شنبه نیز ادامه خواهد داشت.

خوزستان طی دو هفته گذشته درگیر اعتراضات گسترده مردمی به گرانی‌ها بوده که با سرکوب مواجه شده است.

,وی هدف از رزمایش یاد شده را «آماده‌سازی یگان‌ها برای انجام عملیات‌های واقعی در صحنه‌های اجتماعی سراسر استان، بالا بردن توان و آمادگی رزم یگان‌ها، انجام عملیات روانی متناسب با وضعیت کنونی، آموزش رزم متناسب با ماموریت‌های واگذار شده، اشراف اطلاعاتی و اجرای فشرده انواع تاکتیک‌های رزم انفرادی به صورت میدانی» عنوان کرده است.

اجرای این رزمایش در حالی است که اعتراضات در شهرهای ایذه و دزفول خوزستان کماکان ادامه دارد.طی دو هفته گذشته اعتراضات سوسنگرد، اندیشمک، اهواز، حمیدیه، ماهشهر و شادگان این استان نفت‌خیز، اما فقیر به شدت سرکوب شده است.از رادیو فردا و فارس

اینرا هم بخوانید

واکنش ها به حملات رژیم به زنان به بهانه بی حجابی

حملات رژیم در روزهای اخیر به بهانه بی حجابی به زنان افزایش یافته است. رژیم …