زنده باد ۸ مارس روز جهانی همبستگی و اعتراض جنبش زنان و جنبش برابری طلبی در جهان- گزارش تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری

۸ مارس روز جهانی اعتراض به زن ستیزی، روزهمبستگی و اتحاد جنبش برابری طلبی در سراسر جهان، امسال هم پرشور و با خواستها و مطالبات هرچه رادیکالتر در ایران و جهان برگزار شد.
کادرها، اعضا و هوادران تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران به سنت هرساله در تظاهرات‌های عمومی، در پیکتهای اعتراضی حزب کمونیست کارگری و پنلهای بحث و گفتگو و مشترک با زنان و مردان آزاده در ایران، افغانستان و دیگر معترضین در سایر نقلط جهان شرکت کردند تا صدای اعتراض میلیونها زن و مرد جامعه ایران علیه رژیم آپارتاید جنسی و زن کش اسلامی در جهان باشند.


اعضا و هوادران تشکیلات خارج کشور حزب در:
کانادا: شهرهای تورنتو، ونکور
آلمان: شهرهای فرانکفورت، کلن، هانوفر، وپرتال، فولدا و کاسل
سوئد: شهرهای استکهلم، یوتبوری، مالمو
ترکیه: در سمینار آنلاین بمناسبت روز جهانی زن
بمیدان آمدند تا باردیگر اعلام کنیم: اولین گام دست یافتن به کمترین حقوق اجتماعی و مطالبه برابری اجتماعی سرنگونی نظام تروریست و مخوف اسلامی در ایران است.
انعکاس این مبارزات در تلویزون کانال جدید و برنامه تلویزونی همراه (برنامه کمیته خارج کشور حزب) وسیعاً نشان دادن شد تا اعلام کنیم که ما همسنگرعزیزانمان در ایران و در مبارزه مشترکمان علیه زن ستیزی رژیم سیاه اسلامی در ایران و فعال سرنگونی حکومت سیاه اسلامی در ایران هستیم.


زنده باد آزادی و برابری!
آزادی زن، آزادی جامعه است!
سرنگون باد نظام سیاه اسلامی!
کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
۱۲ مارس ۲۰۲۲

اینرا هم بخوانید

تجمعات بازنشستگان تامین اجتماعی در چند شهر و فولاد و ذوب آهن در اصفهان

تجمعات بازنشستگان تامین اجتماعی در چند شهر و فولاد و ذوب آهن در اصفهان.درد ما …