سم زدایی از حکومت اسلامی

«محموله گندمی که اخیراً از روسیه وارد ایران شد، به میزان بالایی آلودگی سربی داشت». منصور سهرابی، اگرواکولوژیست و پژوهشگر محیط زیست.

مژگان پورمقیم، رئیس آزمایشگاه کنترل و ارزیابی سازمان غذا و دارو:«وضعیت وجود آلاینده‌ها و ذرات نیترات و فلزات سنگین در محصولات کشاورزی تولید داخل نگران‌کننده است».

علی مریدی، مدیر کل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست: «فلزات سنگین باقی‌مانده در مواد غذایی که ناشی از سموم دفع آفات است، مهم‌ترین دلیل ابتلا به انواع سرطان است.»

دیگر یک حکومت از چه راه و چه زبانی باید بگوید دشمن همه جانبه، ممتاز و بی همتای مردم ایران و بشریت است.

در دنیا به عقل هیچ بنی بشری این همه دشمنی با شهروندان یک کشور نمی رسد. دشمنی با اقلیت های دینی و دگرباشان جنسی. دشمنی با زنان تا سرحد جنون. دشمنی با سفره کارگران و همه مزدبگیران. دشمنی با آزادی و به بند کشیدن مخالفین سیاسی و کشتار جوانان و نوجوانان در تظاهرات های خیابانی.

به این پرونده، کارتون خوابی و گور خوابی و اتوبوس خوابی و آلودگی آب و هوا را هم اضافه کنید تا به این نتیجه برسید که «آنچه خوبان همه دارند جمهوری اسلامی به تنهائی دارد». آلودگی خطرناک محصولات کشاوزی را به این پرونده اضافه کنیم تا ماموریت مقدس اسلامی علیه حتی حق زنده بودن مردم تکمیل گردد.

جامعه اما، مدت مدیدی است که حکم به رفتن این هیولاهای اسلامی داده است. اجرای این حکم سالها است که در جریان مبارزات مردم قرار گرفته است.

مندرج در ژورنال شماره ۱۳

اینرا هم بخوانید

سیل در سیستان و بلوچستان؛ به داد مردم برسیم– کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۶۶۸ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …