شعارهای ضد حکومت و بازداشت یک نفر

خبرگزاری فارس به نقل از سپاه نوشت: “عامل پخش صوت حاوی محتوای سخیف و هنجارشکنانه علیه مسئولان نظام در بازار رضا مشهد توسط سازمان اطلاعات سپاه خراسان‌ رضوی، بازداشت شد.”

به این می گویند بهترین؛ مجهزترین؛ حرفه ای ترین؛ پیچیده ترین سرویس اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان. هزاران بار بهتر از سربازان گمنام «موسی اد» در اسرائیل. توجه کنید یک نفر در مشهد بلندگوی مسجد را به چنگ می آورد و هر چه دل تنگش می خواهد علیه خامنه ای و خمینی و این سیستم فساد اسلامی می گوید. رهگذران هم حالش را می برند.

وزارت اطلاعات سپاه باید پیامی بدهد. اعلام دستگیری یک نفر وابسته به اینجا و آنجا و این شیطان و آن بچه شیطان قرار است اقتدار حکومت اسلامی را به رُخ بکشد.هدف درجه اول این پیام البته مردم نیستند چون این چرندیات دیگر خریداری در جامعه ندارد. همه مردم از نفوذ گسترده سربازان امام موسی در دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی باخبرند. پیام اصلی رو به نیروهای سپاه و ارگان های اطلاعاتی و همه ارکان حکومت است. می خواهند از فروپاشی ارگان اطلاعاتی حکومت جلوگیری کنند. در همه ضربات اطلاعاتی قبلی هم یک ناشناس در جایی دستگیر شد و کسانی با شکنجه جلوی دوربین، اعتراف به جاسوسی کردند.

دنیای متناقضی است. بخندیم یا از خشم بر خود بلرزیم؟ حکومتِ در حالِ فروپاشی با یک دست زندگی مردم را به جهنم تمام عیار تبدیل کرده است و با دست دیگرش گورش را عمیق تر می کِند.

مندرج در ژورنال شماره ۴۱

اینرا هم بخوانید

وضع بدِ حجاب، وضع خوب بی‌حجابی – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۷۰۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …