شکستی دیگر برای امامان جمعه

“باید فضای جامعه را برای بی حجاب ها نا امن  کرد”. این اراجیف امام جمعه بروجرد است که هنور جوهر کاغذ آن خشک نشده بود تحت فشار اعترضات مردم آنرا پس گرفت و در توجیه این عقب نشینی اظهار داشت که، “از سخنانش برداشت غلط شده است”.

اگر قرار باشه در جامعه نا امنی  برای کس یا کسانی ایجاد شود این آیت الله های مفتخور دستگاه و قوانین اسلامی هستند که باید شرشان را از سر مردم کم کنند تا دیگر جرئت نکنند چه در جامعه و چه در میان افکار عمومی با سمبل های اسلامی ظاهر  و اعلام حضور کنند.

تا دیروز اسید پاشی به صورت زنان و در کنار آن هزارو یک نوع نهی از منکر بسیج و گارد ویژه را بکار بردند تا بخیال خودشان حریف مردم بشوند اما امروز دست از پا درازتر همچون بقیه سیاست های شکست خورده شان اینبار هم بشکست خودشان اعتراف میکنند و از حرفهای خود عقب نشینی میکنند.

به این منظره نگاهی بیندازید تا وضعیت جمهوری اسلامی را ببیند که تحت فشار اعتراضات بجا و به حق مردم به چه روزی افتاده و هزیان گویانش مجبور میشوند اینگونه عقب نشینی کنند و به لکنت زبان  بیافتند.

این تنها موردی نیست که نمایندگان و سخنگویان ولی فقیه جمهوری اسلامی مجبوربه عقب نشینی میشوند به اعتراضات و اعتصبات طولانی مدت ومتشکل و قدرتمند  با خواست های رادیکال وپیگیر کارگران نیشکرهفت تپه نگاه کنید که دستگاه مخوف جنایتکار را مجبورکردند  تحت فشار این اعتراضات دزد و مفتخور مورد حمایت رژیم، اسد بیگی را خلع ید کنند، متعاقب آن نمایندگان کار گران را بپذیرند و در مجلسشان اسلامی شان بر سر آن جلسه  برگزار کنند. اینها و دها نمونه دیگر را میتوان برشمرد تا وضعیت بهم ریخته حکومت جهل وخرافات، سرکوب و شکنجه واعدام را دریابید. 

دور نیست آن روز که سمبلهای اسلامی مذهبی و آخوندی از سر راه مردم تشنه رفاه، آزادی و مدنیت جارو شود و مردم برای همبیشه از شر خرافه های اسلامی خلاص شوند و این حکومت را بزیر بکشند و زندگی انسانی و کاملا آزاد داشته باشند.

رحیم یزادنپرست

۱۴ مهرماه ۹۹

 ۵ اکتبر ۲۰۲۰

ایسکرا ۱ ۱۰٦

اینرا هم بخوانید

دو ویروس کشنده، ویروس کرونا و ویروس رژیم اسلامی

مردم ایران نزدیک به یکسال است با ویروس کرونا روبرو هستند و بیش از چهار …