عدو سبب خیر شد!مهدی خزعلی و جسارت به ریحانه جباری!

روز ششم جولای اتاقی در تلگرام در نقد امیر عباس فخر آور باز شده بود که با ورود مهدی خزعلی همه ی بحث و انتقادها  به سمت  خزعلی چرخید،  و مهدی خزعلی مثل همیشه با زرنگی های آخوندی و بچه آخوندی به دفاع از اصلاح طلبی و حفظ رژیم پرداخت.

من در نوبتی که داشتم نقد محکمی به او و مواضعش کردم که چون جوابی نداشت ساکت شد،  ادمین از او پرسید “آقای خزعلی جواب آقای بابک یزدی را نمی خواهید بدهید یا نمی توانید”!؟

زمان به نزدیکی های صبح به وقت ایران رسیده بود که جناب خزعلی فرمودند من باید بروم نماز بخوانم و برگردم. ادمین اتاق هم  به طنز گفت وقتی در نماز به ولاظالین رسیدی یادی هم از ندا آقاسلطان و نوید افکاری و پویا بختیاری و .. هم بکن! ایشان گفت “من بیشتر  در  این زمان ها به فکر  شهدای جنگ خواهم بود”!

پس از بازگشتش ادمین دوباره حرفش را تکرار کرد و جواب خواست،  خزعلی باز از شهید های جنگش دفاع می کرد تا رسید به جائی که گفت “این شهدا فرق می کنند با افرادی مانند ریحانه جباری که 5 تا دوست پسر داشته و عکس های دوست پسرش هاش تو جیبش بوده و…”، من که در قسمت سخنران ها بودم  میکروفون  را باز کرده  و خطاب به او گفتم “خفه شو!” . او باز ادامه داد که پول هایی که ریحانه می گرفته … و دوباره من گفتم “خفه شو!”. در اینجا خود  ادمین ها هم میکروفون این موجود کثیف را بستند  و نگذاشتند دیگر ادامه بدهد. و شروع کردند مستقیم علیه او افشاگری.

اینچنین بود که این موجود طرفدار رژیم جهل و جنایت جمهوری اسلامی خود را بیشتر و بهتر افشاء کرد وبه قول گفتنی این  عدو سبب خیر شد.

من از تک تک ادمین های مدیای اجتماعی که تا کنون به این موجود رژیمی و بی اخلاق که به امثال ریحانه جباری اینچنین توهین میکند و افترا میزند تا جنایت حکومت را به خیال خودش توجیه کند میکروفون داده اند درخواست می کنم تا زمانی که این شخص مرتجع رسما و در پابلیک از ریحانه جباری و شخص شعله پاکروان معذرت خواهی نکرده هیچ کجا به او میکروفون ندهند.

با تشکر

بابک یزدی

هفتم جولای 2021

2021

اینرا هم بخوانید

هه‌ژار علی‌پور: به یاد فرمانده جسور و فداکار کمونیست، عموی عزیزم حسین علیپور 

رفیق حسین علیپور در سال ۱۳۳۷ در خانواده‌ای زحمتکش در روستای ”رشکان” از توابع سردشت …