فعالانه از کمپین روز ۱۴ مه را روز جهانی اعتراض برای نجات احمد رضا جلالی حمایت میکنیم!

سه نهاد: “کمیته بین المللی علیه اعدام”، “کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی” و “کمپین برای آزادیکارگران زندانی” روز ۱۴ مه را روز جهانی اعتراض برای نجات احمد رضا جلالی و علیه سیاست تبهکارانهرژیم سفاک اسلامی اعلام کرده‌اند. تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران با تمام امکانات خود از این فرخوان جهانی حمایت کرده و در آن شرکت می کند.

نباید بیش از این اجازه داد که رژیم تروریست، توطئه‌گر و تبهکار جمهوری اسلامی با باج گیری و گروگانگیری و حربه اعدام و آدمکشی به حیات خود ادامه دهد.

نباید اجازه داد انسانهای بیگناه با اتهامات واهی وجه‌المصالحه دولت ضد بشری اسلامی و دیگردول‌جهان باشند!
توطئه‌گران حاکم بر ایران دقیقاً بعد از پایان محاکمه حمید نوری سلاخ راهرو مرگ و گماشته رئیسی درکشتار زندانیان تلویحا اجرای حکم اعدام احمد رضا جلالی را اعلام میکند و یکروز بعد گردشگر سوئدیدیگری را در فرودگاه تهران دستگیر میکند تا گروگانها و معامله قبل از اعلام رسمی حکم دادگاه در ۳۱ تیرماه(۱۴ جولای) را به نتیجه برساند.
خانم ویدا مهربان همسر احمد‌رضا جلالی بدرستی بر مواضع انسانیش پا میفشارد: “حاضر نیستم همسربی‌گناهم با حمید نوری معاوضه شود”!
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران قویاً از کمپین ۳ نهاد حمایت میکند و فعالانه در کارزارروز ۱۴ مه روز جهانی اعتراض برای نجات احمد رضا جلالی همراهی و شرکت خواهد کرد.

کمیته خارج کشور حزب کمونیست کارکری
۷ مه ۲۰۲۲

اینرا هم بخوانید

بیانیه کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران در خصوص گسترده کردن مبارزه علیه حجاب و عفاف

زنان مبارز و انقلابی کردستان! جواب ما علیه قانون حجاب و عفاف،، بی حجابی همگانی …