قول های شاهین نجفی برای نجات جنایتکاران!

پیام اکس آخوندک سرگردان شاهین نجفی در عین جوک بودنش، یک حقیقتی را منعکس میکند که بقیه هم در کلاب هاووس ها بطور جدی تکرار میکنند. حقیقت هم این است که قیام اصفهان سوال روی میز همه ماله کش های نظام موجود گذاشته است که وضعیت ارتش و نیروهای سرکوب چه میشود؟ چون نجات هر نظام سیاسی در لحظاتی مشابه، از تعیین تکلیف با ارتش و نیروهای سرکوبش آغاز میشود. درست در یک چنین مومنتومی در سال ۵۷ امریکا به فرماندهان ارتش شاه که تحت کنترلش بودند دستور داد که به خمینی بپیوندند. جز تعداد اندکی که سرشان به خاطر وفاداری به شاه بالای دار رفت، بقیه همگی در جا تسلیم شدند. هنوز نامه فرماندهان شاه به خمینی در آرشیو کیهان هست. اولین نیرویی بود که تسلیم شد. از این لحظه به بعد، شاه سرنگون و جمهوری اسلامی با سازش فرماندهان شاه، همراهی جنبش ملی اسلامی و توافق کنفرانس گوادالوپ با خمینی همراه کمک رسانه ای بی بی سی متولد شد. ارتش نپاشید. ارتش شاه دست به دست شد. از شاه به شیخ!


قیام اصفهان پایش را از گلیم آبان فراتر گذاشت. یگان ویژه در اثر حمله مردم پا به فرار گذاشت. مردم کلاه و سپر دفاع نیروهای سرکوب را که در اثر فرار در صحنه به جا مانده به عنوان غنائم جنگی و پیروزی نشان میدهند. این، هم نیروهای درون حاکمیت و هم نیروهای بیرون حاکمیت که دغدغه حفظ حکومت را دارند نگران کرده است. عده ای شماتت میکنند که بالاخره این نابخردی کار دستشان میدهد، عده ای واقعن پا جلو گذاشته اند لااقل ارتش را نجات بدهند که بعدن بشود بقیه این عمارت کلنگی را روبه راه کرد. چون همه اینها پیام مردم ایران را با اعلام امادگی قیام اصفهان برای حمله به حکومت دریافته اند. فقط فرق موقعیت الان با زمان شاه این است، هیچ کسی از بیرون کنترلی روی هیچ بخشی از ارتش و سپاه ندارد. فرماندهان ارتش و سپاه جزو وفادارترین حلقه مرتبط با خامنه ای هستند. فقط هم وفاداری دینی و ایدئولوژیکی نیست. وفاداری اختلاس گری و پولی هم هست. اقتصاد بازار سیاه حکومت دست اینهاست. سبیل همه شان حسابی چرب است. لذا این حکومت چون یک نظام ایدئولوژیکی است، محال ممکن است که حتی گوشه ای از ان قابل نجات باشد. این حکومت در همه اجزا تشکیل دهنده اش به شدت فرو میپاشد. شاهین نجفی با یک‌نوع بلاهت اخوندی قول میدهد که اگر فرماندهان ارتش و سپاه و بسیج تسلیم شوند نه فقط کاری به کار انها نخواهند داشت، بلکه از فردای سرنگونی میگویند اقا شما برگرد به کارت! امنیت مملکت را برایمان حفظ کن!


ادم خنده اش میگیرد به این نوع بلاهت! یکی دیگر معتقد است که فقط رضا پهلوی میتواند کاری کند که لااقل ارتش فرونپاشد و فرماندهان ارتش و سپاه تا مردم حمله نکرده اند، خودشان را زودتر تسلیم کنند! جالب اینجاست که طی این چند سال که رضا پهلوی ادعای رابطه با فرماندهان ارتش و‌سپاه را دارد، انها هستند که روی او تاثیر گذاشتند، نه بر عکس!. انها با رضا پهلوی بازی کرده، ایشان را جمهوریخواه کرده اند تا خودشان ولایت فقیه را سلطنت فقیه بنامند! الان پایه سلطنت طلبی در درون سپاه است. هر کس اندکی شک دارد برود حرفهای پریشب بهروز افخمی را در صدا و سیما بشنود. کی روی کی کار میکند؟ سپاه روی ظرفیت سلطنت طلبی برای نجات جمهوری اسلامی کار کرده است. اردشیر زاهدی که نزدیک بود قبل از مرگش در نماز جمعه تهران هم شرکت کند!


ماله کش های پریشان و هذیان گویی چون شاهین نجفی عددی نیستند که به کسی قولی بدهند. درست وقتی این اکس اخوندک ضد کمونیست دارد ماله به جنایتکار ترین ارگان این حکومت میکشد، خانواده های جانباختگان هواپیمای اوکرائینی در تهران شعار مرگ بر حاجی زاده ، مرگ بر فرماندهان ارتش و سپاه و مرگ بر فرمانده کل قوا میدهند. کجای کارید ماله کش ها!
این ارتشی است که ادم کشته است. این سپاهی است که قلب تروریسم منطقه است. دست تک تک فرماندهانشان به خون مردم الوده است. گوه میخورد شاهین نجفی که هنوز حاجی زاده را نگرفتند و محاکمه نکردند، میخواهد پادرمیانی کند، تازه قرار است امنیت مملکت را هم بعد از سرنگونی بدهند دوباره دست این مفتخورهای ملیجک خامنه ای!
فردا یک عده هم به اخوندها وعده میدهند. یک عده هم به شکنجه گرها، یک عده هم به تک تیراندازها! یک عده هم به کارفرماهایی که مزد کارگر را بالا کشیدند، خب دیگر بهشت است. دیگر چرا مردم خون بدهند که سرنگونشان کنند. همگی بمانند و در میهمانی شاهین نجفی با هم بخورند و برقصند. چه تصویر گل و بلبلی! همین پفیوزها دو سال قبل اگر مردم دنبال نیروهای انتظامی میگذاشتند، دهان کثیفشان را کج میکردند و اوف اوف میکردند که یعنی مسالمت امیز نیست! یعنی بایستید تا بخورید! چیزی نگویید تا کشته شوید. الان ولی چون همان مزخرفات را نمیتوانند بگویند و شمارش معکوس مرگ این حکومت را می بینند دارند جلو جلو اسباب ببخشید و فراموش کنید برای فرماندهان سپاه و ارتش راه می اندازند!


مهدی فلاحتی در صدای امریکا سرهنگ اطلاعاتی سابق را که ادعا میکند فرار کرده و زندان بوده!! برای مصاحبه اورده، مردم میپرسند سپاه نقشش در سرکوب ابان و دیماه و هشتاد و هشت چه بود؟ میگوید سوالات سالهای بعد را نکنید. فقط فلان سال را سوال کنید. بعد خودش هم اصلا و ابدا نمی پرسد خب نقش شخص خود تو در سرکوب مردم چه بود؟ هیچی! اگر به جای این سرهنگ رضایی یک اخوند بود، امشب مهدی فلاحتی را مردم با هشتگ زیر صدها نیسان آبی مجازی برده بودند. ولی سرهنگ اطلاعات سپاه یک جنایتکار ویژه است! قاتل خوب که قبلن به فلان اخوند میگفتند، الان مصداق فرماندهان ارتش و سپاه است که البته به امثال مهدی فلاحتی و رضا پهلوی و این ملیجک شاهین نجفی پوزخند میزنند.

یک شبکه داغان که از مردم ایران و روحیاتشان و مطالباتشان هیچی نمی دانند. فقط به این فکرند مبادا حکومت طوری سرنگون بشود که بعدن اسکلتش قابل نجات نباشد.

اینرا هم بخوانید

فال حافظ و رشد بلاهت و خرافات به جای خرد!

در همین چند روز اخیر در صفحات افراد زیادی مشاهده کردیم که نه به شوخی، …