معذرتخواهی لازم نیست، گورتان را گم کنید!

آخرین خبر از زندان:
امروز طی صحبتی که رییس زندان تهران بزرگ و یکی از افراد امنیتی با اعتصابیون در زندان داشتند باز هم از آنها خواستند که اعتصاب را بشکنند و در نهایت آن شخص امنیتی با تمسخر به اعتصابیون گفت ” ۱۷۶ نفر را در هوا زدیم نه کسی استعفا داد نه کسی عذرخواهی کرد بکتاش که یکنفر بود دست از توهم بردارید.”

شرم نمیکنند! باید به این قاتلان وقیح گفت مردم خواهان عذرخواهی شما نیستند، خواهان بزیر کشیدن و محاکمه تان هستند. تا همین جا رسوای عام و خاص شده اید. محاکمه وقیح عالیقدر و دیگر سران جنایتکار حکومت شما فی الحال در دادگاههای بین المللی آغاز شده است. چند ماه قبل دادگاه عالی ایالت انتاریوی کانادا حکم به محکومیت خامنه ای و سران سپاه به جرم شلیک به هواپیما داد، بیش از شش ماه است دادگاه حمید نوری، همدست رئیس جمهور جلادتان در کشتار ٦٧ که در استکهلم در جریان است، گوشه ای از پرونده سیاه جنایات شما را در برابر چشم جهانیان قرار داده است، و دور دوم دادگاه آبان تریبونال نیز در راه است.

١٧٦ نفر انسان بیگناه را ” در هوا زدید” و خانواده های آنان، و هزاران هزار نفر انسان آزاده را در ایران و در سطح جهان علیه حکومت جنایتکارتان بسیج کردید. امروز انجمن خانواده های جانباختگان پرواز پی اس ٧٥٢ ، در کنار مادران خاوران و مادران آبان ستون فقرات جنبش عظیم دادخواهی را تشکیل میدهند. مطمئن باشید قتل بکتاش آبتین نیز موج اعتراضی تازه ای را دامن خواهد زد که نه تنها دادخواهی از قتلهای زنجیره ای و فتل خاموش زندانیان، بلکه مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی و و دفاع از آزادی قلم را نیز به مرکز جنبش سرنگونی طلبانه مردم خواهد راند.

تحصن و اعتصاب زندانیان سیاسی در ایران در اعتراض به قتل بکتاش آبتین، هم اکنون با حمایت جهانی روبرو شده است. یک بروز آن گردهمائی و اعتصاب غذا و تحصن جاری آزادیخواهان و فعالین و چهره های سرشناس در شهر وین است. و این هنوز از نتایج سحر است. مطمئن باشید با قتل بکتاش آبتین اعتراضات در ایران و جهان هر روز گسترده تر و کوبنده تر به پیش خواهد رفت و به کابوسی برای حکومت شما تبدیل خواهد شد. باندازه کافی باد کاشته اید، طوفان زیر و رو کننده از راه میرسد!

کسی از قاتلان زنجیره ای انتظار عذرخواهی ندارد، گورتان را گم کنید!

حمید تقوائی

٢١ ژانویه ٢٠٢٢

اینرا هم بخوانید

سقوط آزاد ریال و سقوط آزاد رژیم – حمید تقوایی

مندرج در ژورنال شماره ۷۰۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …