ما از جهنم می آئیم و ندای آزادیخواهی میلیونها زن را با خود داریم

مندرج در انترناسیونال ۹۶۳

فایل پی دی اف ویژه پیاده کردن روی تلفن همراه

هشت مارس روز جهانی زن بر شما زنان آزاده در کشورهای اسلام زده مبارک باد. هشت مارس روز جهانی زن بر شما زنان در همه دنیا مبارک باد که کماکان با زن ستیزی و مردسالاری و ستم و استثمار دست و پنجه نرم میکنید. هشت مارس بویژه بر زنان آزاده ای مبارک که با مایه گذاشتن از جان و زندگی و امنیت و آسایش خود در کشورهایی با حکومتهای دیکتاتور، پرچم مبارزه را برافراشته تگهداشته و روزها و شبها و ماهها و سالهای زیادی را در سیاهچالها و زندانها بسر میبرند.

امروز اما میخواهم بطور ویژه در مورد زنان در ایران و افغانستان حرف بزنم. سال گذشته در مقابل چشمان ما ، دنیای به ظاهر آزاد و متمدن و دولتهای مثلا دمکراتیک غربی به رهبری امریکا، یک مشت فاشیست اسلامی خونخوار و ضد زن را در افغانستان به قدرت رساندند. در رسانه هایشان جار زدند آن مردم لیاقت دمکراسی را ندارند و این زنان عاشق چادر و چاقچور و ترور و وحشت هستند، تو گویی این بار فیلمی کاملا علنی و با سرعت زیاد درمورد ایران 43 سال قبل دارد تکرار میشود این بار البته بسیار واضح تر.

پس ای کسانی که این فیلمها را دیدید، توجه کنید ما با دنیایی و سیستمی و نظامی روبرو هستیم که در مقابل مردم ایران و افغانستان و بسیاری کشورها، از ترس آزادیخواهی و برابری طلبی و چرخیدن به چپ، از مرتجعترینها و زن کش ترین جریانات سیاسی استفاده میکند، مردان مسلح متعلق به قرون وسطی را که زن را آدم حساب نکرده و فقط طعمه ای می بینند که الله ، آنها را برای سوء استفاده این زامبی ها خلق کرده، به قدرت میرسانند و برای پرده پوشی این جنایت، تئوریسین هایشان میگویند، حقوق انسان جهانشمول نیست و این مردم با بقیه فرق دارند و مذهبشان از نان شبشان و آزادی و حرمتشان واجب تر است. ابزار موثر این حمله بیشرمانه به زنان مذهب اسلام و نیروی پیاده کردن این سناریوی وحشتناک جنبش اسلامی است.

مذهبی که همچون همه مذاهب،مردسالار و ضد زن است و زن ستیزترین مذهب در تاریخ بشر است،  اگرامروز درست در اوج این تعرض به زنان ودخالت در همه زوایای زندگیشان و قانون گذاشتن در مورد نوع راه رفتن و ارتعاش صدای خنده زنان تا نوع روابط خصوصی زنان و نحوه کشتن آنها ما با این جنبش و با اسلام روبرو هستیم، هر کس که حرف از حقوق زنان میزند و لکنت زبان دارد که سازندگان این جهنم را از دولتهای غربی تا مالتی کالچرالیستها و پست مدرنیستها، تا نمایندگان جنبش اسلامی و مذهب اسلام را نقد کند، حرفهایش پشیزی ارزش ندارد.

روی دیگر این جهنم، جنبشی و صدایی است که علیه این اوضاع بلند شده و تا همین امروز مبارزات درخشانی کرده و پوزه همه اینها را بخاک مالیده است. بگذارید هشت مارس درود بفرستیم به زنان آزاده در ایران و افغانستان، به سپیده قلیان و مدینه دروازی، به زنان قهرمانی که در دهه شصت در تابوتها خوابیدند و لاجوردی ها را شکست دادند، به رهبران کارگری و سخنوران اعتراضات معلمان، به مادران دادخواه و به سازمان دهندگان میتینگها در کابل و بدخشان و در همه جا. ما بسیاریم و در این قرن پرچم مقابله با نظام موجود و پرچم به زیر کشیدن حکومتهای اسلامی و پرچم دفاع بی قید و شرط از برابری و آزادی زنان را به دوش می کشیم. ما پولاد آبدیده ایم و میرویم که با به زیرکشیدن حکومت نکبت و ضد زن اسلامی، تاریخ بشر را بسوی یک دنیای بهتر رهنمون شویم.

خسته نباشید آزادگان دنیا، خسته نباشید زنان قهرمان ایران و افغانستان و سراسر جهان.

اینرا هم بخوانید

دهان شماها را باید گل گرفت! و این امر زنان است!

حسین نژاد استاندار خراسان شمالی: «به این زنها رو بدهید کل کشور را تصرف میکنند.» …