کمپین برای آزادی کارگران زندانی: محمود صالحی آزاد شد, زنده باد همبستگی کارگری!

با کمال مسرت به اطلاع میرسانیم که امروز دوم آذر محمود صالحی از چهره های شناخته شده کارگری از زندان آزاد شد، آزادی او را به وی، به خانواده اش، و به همگان تبریک میگوییم.
محمود صالحی به دنبال کارزاری سراسری و گسترده و در نتیجه همبستگی و حمایت کارگران، معلمان، دانشجویان، زنان و فعالان سیاسی و اجتماعی از زندان آزاد شد. با همین همبستگی و اتحاد رضا شهابی، اسماعیل عبدی، محسن عمرانی، محمود بهشتی، آتنا دائمی، مختار اسدی و تمامی زندانیان سیاسی را از زندان آزاد خواهیم کرد.
محمود صالحی به خاطر مبارزاتش با اتهاماتی امنیتی یکسال حکم زندان گرفته است. پرونده امنیتی تشکیل شده برای او باید بسته شود. محمود صالحی از بیماری کلیوی و قبلی رنج میبرد. او در این مدت آسیب جسمانی بسیاری دیده است. محمود صالحی باید رایگان و با بهترین امکانات تحت درمان قرارگیرد.
کارزار علیه امنیتی کردن مبارزات کارگران، معلمان و مردم معترض ادامه دارد. کارگران زندانی، معلمان زندانی و تمامی زندانیان سیاسی باید فورا آزاد شوند و احکام امنیتی صادر شده برای همه کارگران، معلمان، و مردم معترض باید لغو گردد. با تمام قدرت به کارزار علیه امنیتی کردن مبارزات بپیوندیم.
دوم آذر ٩٦
کمپین برای آزادی کارگران زندانی
Shahla.daneshfar2@gmail.com
http://free-them-now.com/

اینرا هم بخوانید

کمپین برای آزادی کارگران زندانی: اخباری از کارگران و معلمان زندانی و احضارها و کارزارها

– یکی از کارگران ساختمانی به نام نوروز رخداد، در دهدشت برای روز ۱۴ فروردین  با اتهامات  …