نان، از احمدی نژاد تا رئیسی

#نان  در دوران #ااحمدی_نژاد  به بهانه جلوگیری از دور ریز نان و جلوگیری از قاچاق سوخت و همچنین حامل های انرژی چندین برابر شد صد البته به بهانه پرداخت یارانه.در دوران #روحانی  تمام کالاهای اساسی و روزمره زندگی بطور لحظه و روزانه نزولی بود تا انجا که به بهانه افزایش سر سام آور قیمت تخم مرغ به قیام مردم  #مشهد  و سپس به تمام کشور  کشیده شد و  حماسه #دی_۹۶ تبدیل شد. همچنین یادمان نرفته خوابنما شدن #روحانی_دروغگو که در یک شب قیمت بنزین  جهت جلوگیری از قاچاق چند برابر شد و حماسه جاویدان #آبان۹۸ با شهادت هزارو پانصد شهید راه آزادی پاسخ مردم بود و پاسخ حکومت نیز حکومت نطامی و سرکوب و ارعاب و زندانی کردن  دهها هزار نفری مردمی که متوجه شده اند #اصلاح_طلب  #اصولگرا  دیگه تمام ماجرا. هنوز بسیاری  از افراد در  #زندانهای جمهوری اسلامی  و در بندهای جرایم امنیتی و مجرمان خطرناک بسر می برند و بدون  امکانات دارویی و اعزام#بیمار به بیمارستان هاجهت حذف فیزیکی آنان اقدام می شود.

در دوران #رئیسی  که نام وی به #قتل_عام67  گره خورده باز هم همان پروژه نخ نمای سابق علاوه بر افزایش قیمت حاملهای انرژی اینترنت و  کالاهای اساسی و به بهانه جلوگیری از #قاچاق  #سوخت  و #آرد  مجددا افزابش یافت و باز هم وعده پرداخت یارانه  به مردم. 

این حرف ها چه از طرف دولت و چه از طرف #نمایندگان_مجلس  چنان مضحک است که مرغ پخته هم به خنده می افتد چون چندین بار این ماجرا در این سالیان به همین بهانه و همین شیوه اجرا شده و سفره مردم کوچک و کوچک تر و  دزدی و فساد و فحشا بیشتر و گردن آقازاده ها و کسانی که دستی در سفره حاکمیت داشته اند کلفت تر شده است.


وقتی کارگر به وضع موجود اعتراض میکند وی را دستگیر و  وابسته به #بیگانه،  #اغتشاشگر، تلاش برای برهم زدن امنیت ملی و خرابکار معرفی می شود و چه بسا زیر شکنجه بدان هم اعتراف کند.
وقتی #پرستاران زحمتکش با کار  طاقت فرسا نسبت به پائین بودن حقوق و مزایا اعتراض میکنند یا به وظیفه حرفه ایی خود در کف خیابان اقدام  می کنند با گلوله جوابش را می دهند وقتی کشاورزان نسبت به بی #آبی  و خشک شدن باغات و محصولات شان  معترض میشوند جوابشان را با گاز اشک آور و یورش ماموران روبرو می شوند.

در حالیکه در دوران احمدی نژاد بنده شهادت می دهم چندین ‌ کارشناس به پر مخاطره بودن ایجاد سدهای غیرکارشناسانه توسط قرارگاه خاتم الانبیا سپاه در سراسر کشور و دست بردن در طبیعت و احتمال خشکسالی هشدار داده بودند و حتی  یکی از آنان با گریه اعلام کرد آقای احمدی نژاد اگر پول نفت بشکه ۱۵۰دلار  را میخواهید به سپاه بدهید بفرمایید انان بروند در کویر! سد بزنند و پول هم بدهید ولی این بلا را سر طبیعت و ملت در نیاورید که محصول ان اقدام اکنون گریبان مردم را گرفته است. وقتی فرهنگیان و معلمان ما نسبت به پائین بودن حقوق و دستمزد و اعتراض به طرح رتبه بندی پاداش پایان کار معترض میشوند وزیر بی کفایت بجای همدلی آنان را تهدید به اخراج می کند و تعدادی را جهت ایجاد رعب و وحشت زندان می کند.

خلاصه آنکه مملکت گل و بلبلی داریم ولی بعید می دانم اینان از تاریخ درس گرفته باشند و سرنوشت خودشان را یا نمی دانند و یا می دانند و برای همین از اکنون به خرید خانه های مجلل در کشورهایی که در نماز جمعه هایشان سرود مرگش را سر می دهند پرداخته و حسابهایشان اندوخته ای در دیگر کشورها دارند ولی زهی خیال باطل خوشبختانه یا شوربختانه که در هیچ کجای جهان آسایش نخواهند داشت.  به امید ان روز

رضا فرزادنیا

اینرا هم بخوانید

محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:لایحه حجاب، بانک‌ها را ورشکسته می‌کند

شبکه شرق به نقل از وب سایت«منیبان» : محمد صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره …