نسان نودینیان: داد و فریاد ناسیونالیستها و حکومت اسلامی را بی جواب نگذاریم

.
ابراهیم حامدی(ابی) در آخرین مصاحبه خود با خبرنگار ایندیپندنت فارسی در پاسخ به دلیل اجرا نکردن ترانه خلیج فارس در کشور‌های منطقه مثل امارات، با اشاره به این موضوع که من خواننده هستم و سیاسی نیستم گفته است: مسئله خلیج فارس یک اختلاف سیاسی بین ایران و امارات و چند کشور دیگر است و من به عنوان یک هنرمند به خودم اجازه دخالت در این موضوع را نمی‌دهم! وی همچنین گفته است نمی‌خواهد با اجرای این آهنگ، فرصت برگزاری کنسرت در این کشور‌ها را از دست بدهد.
تصمیم ابی آتش در لانه وطن پرستان بر افروخت، ابطحی(اصلاح طلب)، روزنامه همشهری، نسیم، شبکه های من و تو و ایران اینترنشنال و …و… موضع گرفتند وطن فروشی ابی را با لحن های تند نفرین کردن و به او لعنت فرستادن. فرمودند خلیج فارس را فروخته.
تحرک و اعلام مواضع این کارناوال باروت بدست راسیستی است. از نوع اسلامی ـ ناسیونالیستی است. باب دل قومپرستان است. به نفع حکومت اسلامی است. کامنت هایشان شرم آور است.
اما یک ید بیاری در تحرک این کارناوال مشترک وارد شده پایه اصلی تحرک آنها به جمهوری اسلامی وصل است که در لبه پرتگاه است.
ابی خواننده خوش صدا است. ابی شخصیت مخالف و سرنگونی طلب شناخته شده است. تصویر او با شعار نه به جمهوری اسلامی سرنگونی طلبی و ضدیتش با حکومت اسلامی را ثبت کرده است. شغل ابی خوانندگی و رسیدن به ثروت است. مساله خودش است.

آنچه به ما مربوط است و از ابی تقاضامندیم امیدواریم دیگر هیچ جا و در کنسرتها برای همیشه ترانه خلیح همیشه فارس را نخواند.

نسان نودینیان

اینرا هم بخوانید

زنده یاد رامین فاتحی- شمی صلواتی

سالروز کومه له بود که در «کلن»با «رادا» خواهر زنده‌ياد«رامین فاتحی»آشنا و هم‌صحبت شدیم.رادا «زندانی …