نگرانی از “تهاجم ترکیبی”!

خامنه ای در جمع گروهی از فرماندهان نیروی هوایی گفت که جمهوری اسلامی هدف یک “تهاجم ترکیبی جبهه دشمن” است. او خواستار این شد که در زمینه های “رسانه‌ای، امنیتی و اقتصادی تهاجم ترکیبی” کنند!

موضوع چیست و خامنه ای نگران چیست؟

موضوع این است که مردم رسانه های جمهوری اسلامی را ماشین خرافه پراکنی، دروغ، ماشین جهل و جعل واقعیات، ماشین تبلیغ خشونت زن ستیزانه، و ماشین تولید ماتم و عزا میدانند و در مقابل، وسیعا به رسانه های مخالف حکومت، به شبکه وسیع رسانه های اجتماعی روی آورده اند. خامنه ای نگران این است که ماشین رسانه ای دروغ و جعل و جهل جمهوری اسلامی ابدا کارایی ندارد.

او همچنین ادعا کرد: “کارهای بزرگ و حماسه‌آمیزی در طول این چند دهه در عرصه‌های گوناگون همچون اقتصادی، اجتماعی، عمرانی، آموزشی، بهداشت و درمان، صنعتی، دینی و فرهنگی، دیپلماسی و سیاسی، دفاعی و امنیتی رقم خورده است” اما “این اقدامات حیرت‌آور” انعکاس چندانی در “مجموعه رسانه‌ای کشور نداشته است!

محتوای واقعی ترس از “تهاجم ترکیبی” در همین جملات نهفته است. “کارهای بزرگ” و”اقدامات حیرت آور” جمهوری اسلامی را مردم در زندگی روزمره شان می بینند. خامنه ای ابلهانه تصور میکند که جمهوری اسلامی میتواند با یک “تهاجم ترکیبی” متقابل معجزه کند و خود را از خطر نجات دهد. مهمترین نیرو در “تهاجم ترکیبی جبهه دشمن” مردمی هستند که با قیام آبان ۹۸ عزم خود برای پایان دادن به عمر حکومت اسلامی را اعلام کرده اند. همین مردم تهاجم به حکومت را تا سرنگونی ادامه خواهند داد.

مندرج در ژورنال شماره ۳۰

اینرا هم بخوانید

چهره کریه حکومت اسلامی در گزارش جاوید رحمان! محسن ابراهیمی

مندرج در ژورنال شماره ۶۷۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …