Member state flags fly outside the United Nations headquarters during the 75th session of the United Nations General Assembly, Tuesday, Sept. 22, 2020. This year's annual gathering of world leaders at U.N. headquarters will be almost entirely "virtual." Leaders have been asked to pre-record their speeches, which will be shown in the General Assembly chamber, where each of the 193 U.N. member nations are allowed to have one diplomat present. (AP Photo/Mary Altaffer)

وقتی فرمان خمینی در سازمان ملل، قطعنامه میشود

اتفاقی که این ماه در سازمان ملل افتاد و متاسفانه توجه و مهمتر از آن هیاهویی را دامن نزد. این روزها لشکری از ناسیونالیستهای نژاد پرست ایرانی با رگ گردن برافروخته و با هیاهویی رعب آور آریایی به خواننده ایرانی (ابی) حمله ور شده اند که چرا فلان آهنگ را در کنسرتی در فلان کشور نمیخواند و همین جماعت لابد برایشان پشیزی ارزش نداشت که سازمان ملل روز 15 مارس را روز جهانی مقابله با اسلام هراسی و یا اسلامو فوبی نام نهاد. ناگفته پیدا است که راسیسم نژادی و ملیگرایی و راسیسم اسلامی دو روی یک سکه هستند.
کلمه ای که اولین بار خمینی رهبر جنبش اسلامی در روزهای قدرت گرفتن این جنبش هولناک، در ایران بر زبان آورد و منتقدین اسلام و حجاب و حکومت اسلامی را با قوانین اسلامی را ، بیمار نامید و سپس کلماتی همچون مفسد فی الارض و ملحد و ..را بکار بردند. چه کسی هست در بین ایرانیان که با شنیدن این کلمات یاد طناب دار و یاد عزیزان از دست رفته خود نیفتد. بله در این قرن و در این دنیا و در این ماه،اتفاقی افتاد که باید دنیا را تکان میداد.
به رهبری و ابتکار دولت پاکستان که مرکز پرورش تروریسم اسلامی است و زندانهایش پر ازمنتقدین حکومت و اسلام هستند، حکومتی که دستش بخون مردم پاکستان وهمچنین افغانستان آلوده هست، در سازمان ملل دوندگی کرد و با پشتیبانی حکومت اسلامی و ترکیه و مصر و عربستان سعودی و 57 کشور اسلام زده، قطعنامه ای را بمناسبت فاجعه هولناک قتل مسلمانان در مسجدی در نیوزیلند در روز 15مارس2019 به تصویب رساند. قطعنامه علیه اسلام هراسی.
اگر چه فرانسه و کشورهای اتحادیه اروپا مخالفتی ضمنی و نرم با این قطعنامه کردند ولی قطعنامه با رای جریانات اسلامی و دولتهای مرتجع تصویب شد و منیر اکرم و تخت روانچی نمایندگان دائمی پاکستان و جمهوری نکبت اسلامی با شوق و ذوق فراوان گفتند با این قطعنامه میتوان و باید بیش از پیش در همه جا از حکومتهای اسلامی، جنبش اسلامی، دخالت اسلام در زندگی مردم و از حجاب و زن ستیزی اسلامی دفاع کرد و مهمتر با صدای بلند گفتند باید جلوی دهانهایی را گرفت که به اسلام و حجاب و کودک همسری و بی حقوقی مردم تحت قوانین اسلامی تعرض میکنند.
از این پس در اروپا ودر دنیا جریانات اسلامی خواهند کوشید با اتکا به این مصوبه سازمان ملل، بیش از پیش تهدید و ترور کنند و بیش از پیش دهانها را ببندند و بیش از پیش پای خود را در دنیا محکم کنند. آنچه در مباحثات علیه این مصوبه در سازمان ملل شنیدیم، یک موضوع مهم را کم داشت، ما با یک جبش ارتجاعی و خونریز طرف هستیم که در کشورهای اسلام زده علیه مردم آن کشورها از مسلمان و غیر مسلمان هست و در دنیا با پرچم دروغین مقابله با راسیسم و تبعیض علیه مسلمانان از تبعیض و راسیسم نهادینه شده در اسلام دفاع میکند و میخواهد برای خود مفری بجوید و بیش از پیش خود را مطرح و تثبیت کند.
ما در ایران شاهد مبارزه مردم با نمایندگان و بنیانگذاران این جنبش کثیف اسلامی هستیم و در دنیا نیز جبهه ای گسترده در نقد و مقابله با جنبش اسلامی، قوانین شریعه، تحمیل حجاب به کودکان و .. تشکیل داده و خواهان مقابله با بساط اسلامیها در این کشورها هستیم.
طرف حساب این قطعنامه اساسا ما زنان و مردم ٱزادیخواه هستیم . باید در وهله اول تصویب این قطعنامه را محکوم کرد و مبارزه با جنبش اسلامی و ممنوع کردن نقد و همراهی سازمان ملل با اینها را در فعالیتهای دور آتی خودمان برجسته کرده و از همگان بخواهیم در این مورد، سکوت نکرده و عکس العمل نشان دهند. این اقدامی علیه ٱزادی بیان، علیه سکولاریسم و علیه آزادی نقد است. اقدامی برای تحمیل قوانین ارتجاع اسلامی است و باید محکوم شود.

اینرا هم بخوانید

ما از جهنم می آئیم و ندای آزادیخواهی میلیونها زن را با خود داریم

مندرج در انترناسیونال ۹۶۳ فایل پی دی اف ویژه پیاده کردن روی تلفن همراه هشت …