پناه بر بی «خدا»

معلم یک مدرسه اسلامی در اندونزی به جرم تجاوز به ۱۳ دانش‌آموز به حبس ابد محکوم شد. او مالک و معلم یک مدرسه شبانه روزی اسلامی در اندونزی بود. این موضوع زمانی آشکار شد که سال گذشته، خانواده یک دانش آموز دختر به پلیس گزارش داد که این شخص به دختر نوجوانشان «حمله» کرده است. این معلم دینی در یک دوره پنج ساله به دانش آموزان یازده تا شانزده ساله تجاوز کرده است.

حکایت آشنایی است. هر کجا اسمی از مدرسین و «اولیای عالی مقام دینی» بمیان می آید فورا در کنارش تجاوز به کودکان برجسته می شود. همین چند هفته پیش بزرگترین افتضاح دینی در آلمان برملا شد، وقتی که معلوم گردید صدها کودک توسط کشیشان عالی رتبه در آلمان مورد تجاوز قرار گرفته و «پات» وقت بر این جنایت سرپوش گذاشته است.

نمونه معروف تجاوز به کودکان در ایران سعید طوسی، قاری و معلم قرآنِ محبوب بیت خامنه ای، معرف همگان است. نمونه ها بسیار است. هر کجا که اسمی از دین و مذهب، – فرقی نمی کند اسلام باشد یا مسیحیت یا یهودیت – به میان می آید، شاهد نابود شدن زندگی بسیاری از کودکان و نوجوانان بدست«مردان خدا» می شویم.

دردمندان بسیاری با سازماندهی مافیای مذهب برای تسکین درد این جهانی خود «پناه بر خدا» می برند. اما برای در امان بودن از تجاوز سیستماتیک به کودکانمان بهتر است گفته شود پناه بر بی خدایی. دست مذهب باید از زندگی مردم کوتاه شود.

مندرج در ژورنال شماره ۳۶

اینرا هم بخوانید

وضع بدِ حجاب، وضع خوب بی‌حجابی – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۷۰۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده …