کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری: اعتصاب وتجمعات دامنه دار کارگران شهرداری سروآباد دراعتراض به عدم پرداخت ماه ها حقوق های پرداخت نشده!

اطلاعیه خبری

بیش از یک هفته است که  اعتراض و تجمع پرسنل شهرداری سروآباد و حاضر نشدن در محل کار برگزار میشود.  کارگران  خدماتی شهرداری با تجمع  خواستار پرداخت هشت ماه حقوق به تاخیر افتاده خود و پاسخگویی مسئولین در این خصوص شدند.

یکی از این کارگران معترض گفت: ما کارگران شرکتی دو سال و هشت ماه اضافه کاری، هشت ماه اضافه حقوق خود را دریافت نکرده ایم  و  چند سالی است که حقوق کارگران شهرداری به موقع پرداخته نمی شود و معیشت و زندگی خانوادگی ما را دچار بحران کرده چرا که با این گرانی ها بعضی از همکاران ما به نان شب محتاج شده اند.

یکی دیگر از کارگران شهرداری گفت: حقوق های ما بیش از ٨ ماه است که پرداخت نشده  و گاهی با بی نظمی های بسیار زیادی مساعده ای ناچیز پرداخت می شود و آنهم چند ماه یک بار واریز می شود و فقط  کفاف مقدار ناچیزی از بدهی هایمان به مغازه های سطح شهر را می کند و در این وضعیت گرانی و بی پولی دیگر شرمنده همسر و فرزندان مان  شده ایم.

در نظام حکومت اسلامی سرمایه، پرداخت نکردن حقوق ها یکی از وحشیانه ترین استثمار و بی عدالتی است که به طبقه کارگر و مزدبگیران جامعه تحمیل میشود.

چاره کارگران اعتصاب و دست زدن به تجمعات اعتراضی است.

مردم شهر سروآباد را به حمایت گسترده از کارگران شهرداری فرامیخوانیم!

١٧ آبان ١٣٩٦

٨ نوامبر ٢٠١٧

اینرا هم بخوانید

ادامه اعتراضات کارگران کاغذ پارس، مالباختگان رضایت خودرو، پرستاران

امروز پنجم اردیبهشت ماه بدنبال اعتراض متوالی کارگران کاغذ پارس علیه اخراج صد نفر از …