گرد و غبار در آبادان به 18 برابر حد مجاز رسید

 

سید احمد موسوی آزاد  رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان میزان گرد وغبار در این شهرستان را بیش از 18 برابر حد مجاز اعلام کرد. میزان گرد و غبار در آبادان در ساعت 17 امروز 2 هزار و 757 میکروگرم بر مترمکعب بوده است.

شهریار عسکری مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان همچنین در گفت وگو با ایرنا گفت: میزان گرد وغبار در ساعت 17 در شهرهای اهواز357 میکروگرم بر مترمکعب، اندیمشک 669 میکروگرم بر مترمکعب، دزفول 703 میکروگرم بر مترمکعب و شادگان 445 میکروگرم بر متر مکعب است.

کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان در همین رابطه گفته است: بر اساس گزارش هواشناسی خوزستان، توده گرد و غباری که اکنون وارد استان شده در حال عبور است و فردا هوا صاف می شود، بر همین اساس مدارس استان فردا تعطیل نیستند.

بر اساس گزارش اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان این توده گرد و غبار از صبح امروز وارد استان شده و میزان گرد و غبار در ساعت 16 در آبادان به یک هزار و 875 میکروگرم بر مترمکعب (12 برابر حدمجاز) رسیده است.

وقوع طوفان های گرد و خاک به ویژه در بهمن امسال تبعات زیادی از جمله قطع آب و برق و شبکه مخابراتی را در اهواز و چند شهر استان به همراه داشته است.ایرنا

اینرا هم بخوانید

بیانیه گروه هفت؛ابرازتاسف از شمار بالای تلفات غیرنظامی در جنگ غزه.

وزرای خارجه «گروه هفت» شامل آمریکا، آلمان، فرانسه، بریتانیا، ایتالیا، کانادا و ژاپن در بیانیه …