جان بهنام موسیوند «در خطر جدی» است. گفت‌وگو با پدر وی درباره وضعیت «وخیم» این زندانی سیاسی.

محمدباقر موسیوند، پدر بهنام موسیوند می‌گوید که این زندانی سیاسی از روز چهارشنبه دست به اعتصاب غذای خشک زده و وضعیت وخیمی دارد. بر اساس گزارش‌ها جان بهنام موسیوند «در خطر جدی» است. لینک

https://www.radiofarda.com/a/31835913.html

گزارش‌ها در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آن است که وضعیت جسمی بهنام موسیوند، زندانی سیاسی، پس از دو هفته اعتصاب غذا بسیار وخیم است و جان او «در خطر جدی» است.

آرش صادقی، زندانی سیاسی پیشین، در توییتی که بامداد پنج‌شنبه، ۱۵ اردیبهشت، منتشر کرد درباره آخرین وضعیت آقای موسیوند پس از مراجعه به بیمارستان محل بستری او نوشته است: «تا چند روز آینده باید منتظر اخبار ناگواری باشیم.»

به گفته آقای صادقی، بهنام موسیوند «تبدیل به اسکلتی شده که انگار روکشی از پوست روی آن کشیده شده است. تب شدیدی داشت. حتی توان صحبت کردن را هم نداشت».

گفت‌وگو پدر بهنام موسیوند، درباره وضعیت «وخیم» این زندانی سیاسی

این زندانی سیاسی پیشین در ادامه گفت که با وجود این «شرایط بحرانی» هیچ دستگاهی برای کنترل ضربان قلب و نبض آقای موسیوند «در اتاق او وجود نداشت».

بهنام موسیوند از روز ۳۰ فروردین به دلیل امتناع از زدن دستبند و پابند برای دریافت خدمات درمانی خارج از زندان مورد ضرب و شتم مأموران قرار گرفت و در اعتراض به این وضعیت دست به اعتصاب غذا زد. او هشتم اردیبهشت در پی وخامت حال از زندان به بیمارستان منتقل شد.

اینرا هم بخوانید

تصمیم اتحادیه اروپا به اعمال تحریم‌هایی تازه علیه جمهوری اسلامی

سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا شامگاه چهارشنبه ۱۷ آوریل (۲۹ فروردین) تصمیم گرفته‌اند تحریم‌های خود …