ادامه اعتراض در هانوفر آلمان برای دستگیری حسینعلی نیری عضو کمیته مرگ جمهوری اسلامی. گزارشات

حسینعلی نیری، معروف به قاضی مرگ! یک از اعضای اصلی هیئت مرگ منصوب روح‌الله خمینی برای کشتار زندانیان سیاسی در سال ۱۳۶۷، که احکام اعدام هزاران زندانی سیاسی را صادر کرد، بصورت محرمانه از ۲۷ ژوئن سال جاری، در کلینیک خصوصی جراحی مغز و اعصاب INI در شهر هانوفر آلمان به ریاست مجید سمیعی تحت درمان قرار گرفته است. طبق اطلاعات منتشر شده حدوداً ده روز پیش تحت عمل جراحی مغز قرار گرفته است.

از روز یکشنبه ۲۳ جولای ساعت پنج عصر مخالفان رژیم، از جمله مینا احدی در مقابل محل بیمارستان دکتر سمیعی دست به تجمع زده و خواهان دستگیری و محاکمه این جنایتکار شدند.

* روز دوشنبه دوم مرداد در محل بیمارستان سمیعی تجمع آغاز شده است. رسانه ها گزارشات متعددی از این تجمع مخابره کرده اند. برخی از این گزارشات برگفته از رسانه ها و فیس بوک مینا احدی ضمیمه است.

*گزارش مینا احدی از محل تجمع در هانوفر همین الان خبر رسیده که در داخل بیمارستان طبقه دوم را که ظاهرا حسینعلی نیری در آنجا بود و همه طبقه را قرق کرده بودند ، امروز صبح عادی کرده اند و احتمالا بیمار را به اطاقی دیگر برده و میخواهند او را منتقل کنند. در مقابل بیمارستان باید تجمع کرد و باید کاری کرد که امروز دادستان اقدامی بکند. همه مشغول هستیم و به پلیس هم خبر داده ایم که مانع خروج این فرد از آلمان بشوند. آخرین اخبار را بعدا منتشر میکنیم.مینا احدی ساعت ۹ صبح ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۳

گزارش احمد صمدی، خبرنگار ایران اینترنشنال و گفت‌وگوی او با مینا احدی، فعال سیاسی

توضحیات دیروز مینا احدی

تصاویر

اینرا هم بخوانید

ترامپ: «اگر آنها ‘رئیس جمهور ترامپ’ را ترور کنند، که همیشه چنین احتمالی هست، امیدوارم آمریکا ایران را نابود کند، از روی زمین محو کند

RadioFarda روز پنج‌شنبه، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان برای انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا، در یک پست …