ادعای رسانه های حکومت:”تیراندازی عده‌ای ناشناس” به مردم در ایذه پنج کشته و ۱۵ زخمی برجای گذاشت.این”ناشناسان” آدمکشان حکومت هستند.

ادعای رسانه های حکومت: “تیراندازی عده‌ای ناشناس” به مردم در ایذه پنج کشته و ۱۵ زخمی برجای گذاشت!! این”ناشناسان” آدمکشان حکومت هستند.

امشب مردم حوزه علافیه ایذه را به آتش کشیدند. به مردم تیراندازی شده و الان هم بی شرمانه حکومت می گوید” افراد ناشناس” تیر اندازی کرده اند.

خبرگزاریهای مهر و ایسنا از رسانه‌های جمهوری اسلامی شامگاه چهارشنبه از «تیراندازی عده‌ای ناشناس به مردم» در ایذه خوزستان خبر دادند.خبرگزاری حکومتی مهر مدعی شد که «دو گروه موتوری» در ایذه «مردم و نیروهای امنیتی» را به رگبار بستند. در جریان این تیراندازی تا کنون دست‌کم پنج تن کشته و ۱۵ تن نیز زخمی شدند. در میان کشته‌شدگان یک کودک، یک زن و سه مرد گزارش دیده میشود.حال برخی از مجروحان وخیم است. ایسنا همچنین اعلام کرده است که هم‌زمان با این تیراندازی، حوزه علمیه ایذه نیز به آتش کشیده شده است اما جزئیات آسیب به این مکان هنوز مشخص نیست.گزارش‌ از کشته شدن «۲ کودک» نیز توسط این رسانه های حکومتی منتشر شده است

لازم به توضیح است که شهرستان ایذه دیشب و امشب شاهد تجمعات و اعتراضات ضد حکومتی بوده است. در فیلمهای پخش شده صدای تیر اندازی در محل های تظاهرات شنیده میشود. صدا و سیمای رژیم هم گزارش داده که “گروههای ناشناس” تیراندازی کرده اند. فیلم به آتش کشیدن حوزه حوزه علافیه ایذه

تیراندازی به مردم در ایذه امشب

اینرا هم بخوانید

به نجات چهار زن مبارز در خطر اعدام برخیزیم!

چهار زن مبارز شریفه محمدی، پخشان عزیزی، وریشه مرادی و نسیم غلامی سیمیاری توسط بیدادگاههای …