ادعای ناجا در باره تجاوز به زنان در ایرانشهر ؛ “ماجرا آنطور که مطرح شده نیست”!

ایسنا:سردار محمدرضا مقیمیرئیس پلیس آگاهی ناجا جزئیات بیشتر از پرونده تجاوز در ایرانشهر را تشریح و اعلام کرد که ماجرا آن طوری که در برخی از رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شده بود نیست.

وی در پاسخ به سوالی درباره سرانجام پرونده تجاوز در ایرانشهر اظهار کرد: این پرونده از سوی ماموران پلیس آگاهی در دست اقدام است اما ماجرا آنطور که در فضای مجازی و برخی از رسانه‌ها مطرح شده نیست و ما این مطالب را تایید نمی‌کنیم.

مقیمی با بیان اینکه پرونده تحت رسیدگی قرار دارد گفت: اما با توجه به اینکه در مراحل تحقیق قرار دارد بدون اجازه و دستور قضایی نمی‌توان جزئیات بیشتری از این پرونده را تشریح کرد چرا که ما باید برای بیان جزئیات، مستندات قانونی و استدلال‌های قوی داشته باشیم و قاعدتا تا آن زمان نمی‌توان چیزی را به شکل قطعی اعلام کرد.

وی در پاسخ به سوال ایسنا درباره اینکه پلیس آگاهی چه زمانی به این پرونده ورود کرد، گفت: طبیعتا پلیس آگاهی بعد از شکایت به این موضوع ورود می‌کند اما در برخی از موارد، تجاوز در معنایی که وجود دارد مطرح نبوده است. شروع پرونده با یک آدم ربایی بوده و خوشبختانه با توجه به اینکه پلیس آگاهی در استان سیستان و بلوچستان از زبده‌ترین و قوی‌ترین نیروهای ماست این موضوع در حال رسیدگی است.

اینرا هم بخوانید

انجمن قلم آمریکا از نویسندگان جهان خواست از سپیده رشنو و نویسندگان زندانی سخن بگویند

انجمن قلم آمریکا با انتشار متنی به‌قلم سپیده رشنو، نویسندهٔ معترض به حجاب اجباری، با …