بازداشت ۵۰ نفر در استان آذربایجان غربی به دلیل دعوت از شهروندان به شرکت نکردن در انتخابات!

آنقدر شکننده‌اند و آنقدر انتخابات قلابی‌شان بی‌رونق است که مردم را میگیرند تا این نمایش کثیف‌ انتخاباتشان بی‌رونق‌تر هم نشود.

رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجان غربی به خبرگزاری حکومتی مهر گفته است تعداد ۵۰ نفر از گردانندگان صفحات فضای مجازی در این استان که به گفته وی مردم را به شرکت نکردن در انتخابات دعوت می کردند، دستگیر شدند. وی تهدید کرده است: “هر گونه محتوا در فضای مجازی با هدف تشویش اذهان عمومی و همچنین هرگونه دعوت به عدم مشارکت در انتخابات، سیاه‌نمایی و بیان مطالب خلاف واقع، از مصادیق تخلفات انتخاباتی بوده و برابر قانون با خاطیان برخورد خواهد شد”.

گفته میشود که ۳۲ نفر از دستگیرشدگان از ارومیه هستند. مردم ارومیه میتوانند پیشقدم اعتراض برای آزادی دستگیرشدگان شوند. با شعار آزادی کلیه دستگیرشدگان میتوان در مقابل زندان یا مراکز حکومتی همراه با خانواده‌های آنها تجمع کرد و فشار برای آزادی آنها را گسترش داد.

اطلاعیه هفت تپه زیادی علیه مردمی که رای میدهند بعنوان شرکت در جنایت وبیشرف و غیره حرف زده و فشار را علیه مردمی گذاشته که به هر دلیل ترس یا چیزی دیگر رای میدهند و این درست نیست من این قسمت ها را حذف میکنم که منتشر شود.

کد خبر 6040222

اینرا هم بخوانید

به نجات چهار زن مبارز در خطر اعدام برخیزیم!

چهار زن مبارز شریفه محمدی، پخشان عزیزی، وریشه مرادی و نسیم غلامی سیمیاری توسط بیدادگاههای …