جنایت دیگری از جمهوری اسلامی؛ این بار در کرمان- خاطره محرم­نژاداصل

در 13 دی ماه زمان برگزاری مراسم سالگرد سردار مرگ، قاسم سلیمانی باز هم جنایت هولناک دیگری را این بار در کرمان رقم زدند. بر اساس گزارش­های رسیده بر اثر انفجار دو بمب که از طریق ریموت منفجر شد بیش از 100 نفر کشته و حداقل 200 نفر به شدت مجروح شده­اند که حال بسیاری از آنها وخیم گزارش شده است. بعد از انفجار اول تعداد بسیاری برای کمک رفته بودند که بمب دیگری را منفجر کردند. نکته جالب اینجاست که هیچ کدام از فرزندان قاسم سلیمانی در مراسم سالگرد پدرشان در کرمان حضور نداشتند و فقط این مردم عادی بودند که آسیب دیدند و بار دیگر مثل همیشه در ایران خانواده­های بسیاری داغدار شدند. برخی از عوامل این حکومت فاسد از جمله معاون رئیسی عوامل دولت اسرائیل را مسئول این فاجعه دانسته­اند اما مردم هوشیارتر از همیشه انگشت اتهام را به طرف خود حکومت نشانه گرفته­اند. در جنایات از پیش تعریف شده این نظام قاتل و آدمکش، هیچگاه مسئولین در این حوادث حضور نداشتند و این مردم هستند که قربانی می­شوند. قاسم سلیمانی سردار مرگی است که هم در حیاتش، هم در زمان مرگش با کشتار مردم همراه بوده است.

مردم مثل همیشه می­دانند رژیمی که دختران را در مدارس مسموم شیمیایی می­کند در شاهچراغ و حرم امام رضا بمب­گذاری می­کند هواپیمای مسافری­بری را با شلیک موشک از طرف سپاه پاسداران در آسمان تکه­تکه می­کند تا بتواند اذهان مردم را منحرف کند اما مردم خوب می­دانند تمام این حوادث نقشه­های از پیش تعریف شده این نظام بیمار است که هر بار اتفاقات را گردن اسرائیل و داعش و … بیندازد.

این حکومت چند وقت یکبار حادثه­ای تروریسی را برپا می­کند و در آن تعدادی از مردم را قربانی می­گیرد و آن را بهانه­ای می­کند تا دستگاه قضایی خود را به کار گیرد، تعدادی را زیر شکنجه وادار به اعتراف می­کند تعدادی را حبس و زندانی می­کند و چوبه­های دار را برپا می­دارد. مثل همیشه می­خواهد تا مدتی ذهن مردم را درگیر نگه دارد تا نقشه­های خود را پیش برد و این مردم برای همیشه می­دانند این اقدامات فقط و فقط ساخته دست نظام جمهموری اسلامی است.

مردم در ایران هیچ وقت کوتاه نمی­آیند و از خون ریخته شده این جوانان هرگز نخواند گذشت. حاکمان این حکومت از خون ریخته شده جوانان می­نوشند و این بر تمام جهانیان اثبات شده است. امید به روزی داریم که مبارزات مردم به قدری در ایران پیش رود و گسترده شود تا بتوانند عمر مملو از جنایات این حاکمان را به پایان برسانند.

اینرا هم بخوانید

گزارشی خواندنی از  یک کارگر تعمیراتی ارکان ثالث از سیرک انتخاباتی حکومت

کارگر کمونیست ۸۳۹ من کارگر ارکان ثالث در یکی از فازهای پالایشگاهی پارس جنوبی در …