حمله قالیباف به انقلاب زن زندگی آزادی. باید برای حجاب فکری کرد

صدا و سیمای جمهوری اسلامی به نقل از محمدباقر قالیباف با اشاره به اعتراضات ماههای اخیر و انقلاب زن زندگی آزادی نوشت: ” آن‌ها پا روی همه باورهای دینی، اخلاقی، سنت‌ها و عرف جامعه از جمله قرآن، مسجد و هویت گذاشته و بر آن‌ها تاختند، جالب است که باز هم شعار «زن، زندگی، آزادی» می‌دهند، اما اقدامات آن‌ها هیچ نسبتی با آن ندارد.اقدامات و رفتار غرب و غرب‌گرایان هیچ نسبتی با «زن، زندگی، آزادی» ندارد”.

وی در ادامه گفته: غرب با نگاه ابزاری و کالایی به زن و علی‌رغم اینکه همه حرفش این بود که به زن آزادی بدهد، با نگاه‌های مختلف در عمل او را به اسارت کشید. غرب‌گرایان داخلی نیز در اتفاقی که سال گذشته در کشور افتاد و شعار «زن، زندگی، آزادی» داده شد به هیچ کدام از مبانی فرهنگ دینی، اخلاقی، انسانی و آزادی پایبند نبودند. فقط کافی‌است به بی‌ادبی زبان و کلامی که به کار گرفتند و توهینی که به همه نمادهای ملی کشور صورت گرفت، بنگرید

وی در ادامه با بیان اینکه ما حتما در ارتباط با همین موضوعات مثل حجاب و عفاف با نگاه درست و منطقی و با روش‌های ایجابی و درس‌گرفتن از همه روش‌های غلطی که در گذشته داشتیم یک بار بازنگری کرده و برای آن فکر کنیم.

اینرا هم بخوانید

به نجات چهار زن مبارز در خطر اعدام برخیزیم!

چهار زن مبارز شریفه محمدی، پخشان عزیزی، وریشه مرادی و نسیم غلامی سیمیاری توسط بیدادگاههای …